نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3949230
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در گلستان برگزار می‌شود

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد گلستان گفت: مرحله استانی «نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران» با حضور تیم‌هايی از دانشگاه‌های گلستان برگزارمی‌شود.

ارسالی شنبه//« نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران » در گلستانعلیرضا سعیدی، مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد گلستان، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، بیان کرد: مرحله استانی «نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران» با حضور تیم‌هايی از دانشگاه‌های استان گلستان برگزار می‌شود.

وی  ادامه داد: مناظره در دو  مرحله مقدماتی در موضوعاتی مانند «رویکرد انقلابی و مدیریت جهادی راهکار نجات اقتصاد ایران است» و همچنین «جامعه اخلاق مدار برتر از جامعه قانون مدار است» برگزار می‌شود و تیم‌های برنده در مرحله فینال بر روی گزاره با محتوای «نگاه اقتصادی به فرهنگ، آن را به ابتذال می‌کشد» به بحث و مناظره می‌پردازند.

سعیدی افزود: این برنامه روز سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳ در سالن استاد شهید مطهری دانشگاه گلستان برگزار می‌شود و همچنین برندگان هر یک از تیم‌ها به مرحله فینال مسابقات و سپس تیم برنده نهایی به مر‌حله کشوری راه پیدا خواهند کرد.
انتهای پیام
captcha