برگزاری دوره ضمن خدمت «آشنایی با آموز‌ه‌های قرآنی» در البرز
کد خبر: 3948460
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

برگزاری دوره ضمن خدمت «آشنایی با آموز‌ه‌های قرآنی» در البرز

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری دوره ضمن خدمت آشنایی با آموزه‌های قرآن و عترت ویژه کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

برگزاری دوره ضمن خدمت «آشنایی با آموز‌ه‌های قرآنی» در البرزسیده‌زهرا حسینی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، 29 دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری دوره ضمن خدمت آشنایی با آموزه‌های قرآن و عترت ویژه کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: این دوره به‌منظور انس بیشتر کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آموزه‌های قرآنی در قالب ۲۸ ساعت آموزش ضمن خدمت برای قبول‌شدگان در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در نظر گرفته شده‌ است.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره تا ۱۰ بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی quranedu.ir در این آزمون ثبت‌ نام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه این آزمون ویژه کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادمعین برگزار می‌شود، گفت: در پایان این دوره برای شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه ضمن خدمت صادر می‌شود.

حسینی در ادامه با اشاره به مهلت ثبت نام نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تا پایان دی‌ماه، اظهار کرد: تاکنون 950 داوطلب البرزی برای شرکت در این آزمون ثبت‌ نام کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha