مرکز نیکوکاری روح‌اله فردیس؛ پیشگام در اقدامات خیرخواهانه
کد خبر: 3945598
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

مرکز نیکوکاری روح‌اله فردیس؛ پیشگام در اقدامات خیرخواهانه

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس با اشاره به بهره‌مندی ۲۴۰ نیازمند و مددجو از خدمات مستمر مرکز نیکوکاری روح‌اله، گفت: ارائه خدمات درمانی به نیازمندان از طریق پزشکان متخصص و عمومی، هزینه دارویی، اعطای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان، تعمیر مسکن جزو مهم‌ترین فعالیت‌های این مرکز است.

ارسالی/// پیشگامی نیکوکاران فردیسی در اقدامات خیرخواهانه

حسین باریکانی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس، 15 دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به بهره‌مندی ۲۴۰ نیازمند و مددجوی شهرستان فردیس از خدمات مستمر مرکز نیکوکاری روح‌اله، گفت: ارائه خدمات درمانی به نیازمندان از طریق پزشکان متخصص و عمومی، هزینه دارویی، اعطای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان، تعمیر مسکن جزو مهم‌ترین فعالیت‌های این مرکز است.

وی با اشاره به اینکه مرکز نیکوکاری روح‌اله از سال ۹۲ به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد فردیس خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: خیران این مرکز نیکوکاری از ابتدای سال تاکنون درمجموع با اعطای کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی شامل وجه نقد، کالا خدمت، بخشی از نیازهای محرومان و مددجویان کمیته امداد امام(ره) فردیس را برطرف کردند.

باریکانی بابیان اینکه مرکز نیکوکاری روح‌اله با ایجاد یک شبکه خیر و احسان در میان اصناف مختلف و خیران در شهرستان، گفت: همه خانوارهای تحت حمایت مرکز نیکوکاری روح‌اله به‌صورت ماهانه سبد حمایت غذایی به ارزش 300 هزار تومان دریافت می‌کنند.

باریکانی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است، افزود: 70 درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد فردیس از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین می‌شود.

انتهای پیام
captcha