اجرای چهارمین مرحله کمک‌های مؤمنانه مرکز بزرگ شمال کشور در گلستان
کد خبر: 3938681
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

اجرای چهارمین مرحله کمک‌های مؤمنانه مرکز بزرگ شمال کشور در گلستان

سرپرست مرکز بزرگ شمال کشور از اجرای چهارمین مرحله کمک‌های مؤمنانه مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در شهرستان مراوه تپه خبرداد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نورعلی دیلم سرپرست مرکز بزرگ  اسلامی شمال کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از برگزاری مرحله جدید رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه خبرداد و اظهار کرد: چهارمین مرحله کمک‌های مؤمنانه از سوی شعبه گنبد مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در بین نیازمندان جامعه مخاطب شهرستان مراوه تپه اجرا شد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای استمرار رزمایش مؤمنانه، گفت: این کمک‌ها می‌تواند محبت و جلوه‌ای از جاذبه‌های قلبی و انسانی در میان مسلمانان به وجود آورد. کمک‌های مؤمنانه از سوی دیگر تشویقی برای سایر مسلمانان است که می‌خواهند در کارهای خیر و خداپسندانه از همدیگر سبقت بگیرند. خداوند کار خیر هیچ کسی را بی‌جواب نمی‌گذارد.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، ارزش هر بسته معیشتی را سه میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در چهارمین مرحله از کمک‌های مؤمنانه بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، سویا، حبوبات و مواد بهداشتی و ضد عفونی تدارک و در بین جامعه مخاطب و نیازمندانی که بیشترین آسیب در زمان شیوع ویروس کرونا دیده‌اند توزیع شد.

انتهای پیام
captcha