بانوان یک ظرفیت مهم تربیتی و گفتمان‌ساز هستند
کد خبر: 3938038
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

بانوان یک ظرفیت مهم تربیتی و گفتمان‌ساز هستند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بانوان یک ظرفیت مهم تربیتی و گفتمان‌ساز هستند و می‌توانند نقش بسیار مهم در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی داشته باشند.

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از‌ روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا دیلمی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی در کارگروه استانی عملیات فرهنگی اجتماعی شهید سردار سلیمانی که روز گذشته 8 آذر در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی در نظام واره اسلام ناب یک الگوی ماندگار و همیشگی است و سیر زندگی او در امتداد سیاسی اجتماعی و بر محور توحید بود.

وی افزود: لبیک به امر حضرت آقا پیرامون تداوم نقش آفرینی مردم در مبارزه با کرونا، مقابله با جنگ روانی دشمن با موضوع مباحث اقتصادی و معیشتی، لزوم تداوم رزمایش همدلی و مواسات و جمع‌آوری مردمی کمک‌های مؤمنانه، زمینه‌سازی مشارکت حداکثری مردمی در صیانت از دستاورهای انقلای اسلامی، نشر مؤلفه‌های ماندگار مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله مباحث و ضرورت‌هایی است که در این عملیات به آن پرداخته خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، اظهارکرد: در جنگ رسانه‌ای تمام عیار دشمن، هدف، ناامیدی و ایجاد شکاف در جامعه با هدف قرار دادن بحث معیشت، اقتصاد و مباحث فرهنگی و عقیدتی است.

وی به تشریح رویکرد برخی از کارگروه‌های عملیاتی این طرح پرداخت و به برخی از مؤلفه‌های ماندگار این شهید والامقام اشاره کرد و افزود: سردار سلیمانی دلداده مکتب امامین انقلاب اسلامی بود او خود به معنای حقیقی کلمه یک سرباز ولایت می‌دانست، در وصیت نامه‌اش سفارش می‌کند که او را مانند دیگر شهدا دفن کنند، سنگ قبر متمایز نداشته باشد و روی قبرش فقط یک جمله «سرباز قاسم سلیمانی» نوشته شود.

دیلمی بیان کرد: توجه به دعا، توسل و استغفار، استغاثه عمومی، تمرکز بر امیدبخشی به آحاد جامعه، ترویج همدلی و خدمت‌رسانی، حفظ و تقویت وحدت و همبستگی ملی، از مقوله‌هایی است که باید برای رشد و تعالی جامعه در سبد گفتمان خانواده‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش مهم و جریان‌سازی بانوان در قامت انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: بانوان یک ظرفیت مهم تربیتی و گفتمان‌ساز هستند، بنابراین با نگاه مؤمنانه، انقلابی، جهادی و با بهره گیری از ظرفیت تشکل‌های دینی و کنش‌گران فرهیخته می‌تواند نقش بسیار مهم در تحق گام دوم انقلاب اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha