افتتاح بیش از 3 هزار پروژه طی هفته بسیج در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3937272
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

افتتاح بیش از 3 هزار پروژه طی هفته بسیج در کهگیلویه‌وبویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳ هزار و ۲۵۸ پروژه طی هفته مبارک بسیج در این استان به بهره برداری رسیده که برخی از این پروژه‌ها مشارکتی است.

افتتاح بیش از 3 هزار پروژه طی هفته بسیج در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، چهارم آذرماه در مراسم اهدای ۷۱۵ مورد جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد، اظهار کرد: توزیع این تعداد جهیزیه بخشی از کمک‌های مؤمنانه‌ای است که به صورت مشارکتی میان سپاه و کمیته امداد انجام شد.

وی افزود: در مجموع سعی کردیم عمده کارها به صورت مشارکتی انجام شود. مجتمع آب‌رسانی را با کمک آب و فاضلاب انجام دادیم، توزیع این تعداد جهیزیه با مشارکت کمیته امداد بوده است، خوشبختانه یک هم‌افزایی صورت گرفته تا این اقدامات مبارک در سطح استان انجام شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از روزی که این ویروس منحوس در کشور شیوع پیدا کرد در استان هر هفته کمک‌های مؤمنانه داشتیم. این کمک‌ها توسط هیات‌های مذهبی، بنیادها، سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و مجموعه‌های مختلف بوده است و از شهریور به اینطرف هم سعی کردیم علاوه بر بسته‌های معیشتی لوازم التخریر، لباس، کیف و کفش وسایل آموزشی توزیع کنیم و توزیع جهیزیه هم انجام گرفته است.
خرمدل عنوان کرد: در هفته مبارک بسیج ۳ هزار و ۲۵۸ پروژه در سطح استان افتتاح می‌شود که افتتاح ۲۳۵ پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد، ۹ پروژه آبرسانی، ۵ مورد کانال کشاورزی، کمک به مساجد مناطق محروم ۳۰ مورد، ۸۴۴ مورد گازرسانی به منازل مددجوبان کمیته امداد از جمله این پروژه‌ها بوده است.

انتهای پیام
captcha