۱۵۵۰ پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی افتتاح می‌شود
کد خبر: 3934690
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

۱۵۵۰ پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی افتتاح می‌شود

۱۵۵۰ پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی فردا 22 آبان‌ماه، با حضور رئیس‌جمهور به صورت متمرکز در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۵۵۰ پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی افتتاح می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، آیین افتتاح همزمان ۱۵۵۰ پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی در سراسر کشور صبح فردا پنجشنبه ۲۲ آبان به صورت متمرکز و با حضور رئیس‌جمهور، وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، از طریق ارتباط تصویری با استان‌های سراسر کشور به طور همزمان برگزار می‌شود.

این طرح‌ها شامل ۱۴۲۲ پروژه آموزشی با ۸۰۵۱ کلاس درس، ۱۲۴ پروژه تربیتی و چهار پروژه رفاهی است که به صورت همزمان در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد و در مجموع بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع زیر بنا را شامل می‌شود.

بر این اساس در رتباط ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری اسلامی ایران با استانداری‌های سراسر کشور و با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان‌ها، این ۱۵۵۰ پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی با اعتباری بالغ بر ۳۶ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

حدود ۷۰ درصد اعتبارات پروژه‌های مذکور از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور و ۳۰ درصد توسط خیرین مدرسه‌ساز و با مشارکت آنان تأمین شده است.
انتهای پیام
captcha