تأسیس ۸۰ مرکز نیکوکاری در دانشگاه‌های کشور
کد خبر: 3933503
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
رئیس کمیته امداد خبر داد؛

تأسیس ۸۰ مرکز نیکوکاری در دانشگاه‌های کشور

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به تأسیس ۸۰ مرکز نیکوکاری در دانشگاه‌های سراسر کشور، اظهار کرد: قصد داریم مراکز نیکوکاری را در ۳۱۳ دانشگاه ایجاد کنیم.

تاسیس ۸۰ مرکز نیکوکاری در دانشگاه‌های کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌ شرقی، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، پنج‌شنبه، 15 آبان‌ماه در مراسم تجلیل از مراکز نیکوکاری آذربایجان‌شرقی، هدف از تأسیس مراکز نیکوکاری در مساجد را رسیدگی به نیازمندان محلات و دستگیری از نیازمندان هر منطقه توسط نیکوکاران آن محل اعلام و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند حکومت و حاکمیت باید در رسیدگی به نیازمندان کار خودش را بکند و شما هم به عنوان کمیته امداد با برنامه‌ریزی پیگیر امدادرسانی به مردم باشید.

وی با بیان اینکه در طول عمر انقلاب اسلامی هر جا مردم در صحنه بودند، کارها به درستی انجام شده است، گفت: نمونه اعلای آن هشت سال دفاع مقدس است که ما به پشتوانه مردم در جنگ پیروز شدیم.

بختیاری با اشاره به وجود ۵۰ هزار پایگاه بسیج در کشور، تصریح کرد: در مسئله کرونا نیز ما با برنامه‌هایی چون مساوات سربلند شدیم؛ چون همه پای کار آمدند و اگر کار را به خود مردم بسپاریم، به طور قطع کارها به نحو احسن انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد طرح اکرام کمیته امداد را یک طرح مردمی دانست و افزود: مراکز نیکوکاری در اصل مسجد محور و محله محورند و از قدیم نیز مساجد محور رسیدگی به مشکلات نیازمندان محل بوده است. مراکز نیکوکار فقط بنا نیست به مددجویان کمیته امداد کمک کنند بلکه قرار است به نیازمندان محلات کمک کنند.

بختیاری با اشاره به راه‌اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی در دانشگاه علم و صنعت، اظهار کرد: تاکنون ۸۰ مرکز نیکوکاری را در ۸۰ دانشگاه تأسیس کرده و بنا داریم تا ۳۱۳ مرکز نیکوکاری در دانشگاه‌ها تاسیس کنیم.

رئیس کمیته امداد در پایان با بیان اینکه آماده ایجاد اشتغال خانگی، اشتغال روستایی و اشغال خرد در سراسر کشور هستیم، افزود: رسیدگی به نیازمندان فقط پول دادن نیست بلکه توانمندسازی از طریق ایجاد اشتغال است.

انتهای پیام
captcha