افتتاح پروژه‌های عمرانی آستان امامزاده سیدمحمد عابد(ع) + عکس
کد خبر: 3929840
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
همزمان با دهه وقف؛

افتتاح پروژه‌های عمرانی آستان امامزاده سیدمحمد عابد(ع) + عکس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد بیان کرد: همزمان با گرامیداشت دهه وقف پروژه‌های عمرانی بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد عابد(ع) کاخک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت‌الاسلام حسن تقوی‌مند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد، 27 مهرماه در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا بیان کرد: وقف مظهر نوع‌دوستی است. انسان‌ها با پشتوانه نوع‌دوستی و ایثار موجب گسترش فرهنگ وقف در زندگی و رواج آن در جامعه می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه گناباد در دهه وقف، اظهار کرد: مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد عابد(ع) کاخک گناباد، صبح امروز همزمان با چهارمین روز از دهه وقف با حضور امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر کاخک و جمعی از مسئولان شهرستان گناباد برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد افزود: در این مراسم پروژه نماسازی ضلع غربی بقعه متبرکه با هزینه 170 میلیون تومان و تعویض درب‌های بقعه متبرکه با هزینه 150 میلیون تومان از محل مشارکت و کمک خیران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 تقوی‌مند تصریح کرد: تجلیل از واقفان خیراندیش و دیدار با خانوداه آنها، غبارروبی گلزار شهدای مدفون در پنج بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد عابد(ع) کاخک، علامه بهلول گنابادی، امامزاده احمد جوانمرد(ع) دیسفان، امامزاده احمد(ع) بیمرغ و امامزاده عبدالله(ع) جعفرآباد بیدخت از جمله برنامه‌های اجرایی این اداره در دهه وقف است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و وضعیت حاد جامعه، اجرای برنامه‌های اداره اوقاف در بقاع متبرکه در فضای مجازی و پیام‌رسان ایتا انجام می‌شود که تبلیغ فعالیت‌های وقف در فضای مجازی بخشی از برنامه‌های اجرایی مراکز افق امامزادگان است.
 

مژگان احمدپور
انتهای پیام
captcha