رویكرد جبهه‌ رسانه‌ای دشمن تحریف حقایق و دستاوردهای انقلاب است
کد خبر: 3926024
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

رویكرد جبهه‌ رسانه‌ای دشمن تحریف حقایق و دستاوردهای انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با بیان اینکه تحریف حقایق، موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب رویکرد جبهه رسانه‌ای دشمنان در مقابل نظام اسلامی ما است، گفت: ارائه تصویری غلط از برخی مسائل و رویدادهای جامعه از شگردهای تحریف است.

به گزارش ایكنا از فارس،‌حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 7 مهرماه در جمع كاركنان این ناحیه با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: مطالبه رهبرانقلاب در مقوله دفاع مقدس، بازگو کردن حقایق آن دوران به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه تحریف حقایق، موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب رویکرد جبهه رسانه‌ای دشمنان در مقابل نظام اسلامی ما است، گفت: معاندان نظام وارونه جلوه دادن کارکردها، پیشرفت‌ها و خدمات انقلاب اسلامی را در قالب تحریف دنبال می‌کند.

حاجی‌پور با تصریح اینكه دشمن در بستر فضای مجازی و رسانه‌ای به شیوه‌های مختلف پمپاژ تبلیغاتی می‌کند تا با یاس و ناامیدی تولید نارضایتی کند، گفت: ارائه تصویری غلط از برخی مسائل و رویدادهای جامعه از شگردهای تحریف است.

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز اظهار كرد: بسیج برای مقابله با حربه تحریف در بستر مجازی حرکت خوبی برای ارائه روشنگری به جامعه شروع کرده که به تبیین مسائل ورویدادهای مختلف که بر علیه نظام اسلامی هجمه می‌کند در قالب مسائل تبیینی و  تحلیلی به ارائه تولید محتوا می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha