نگاهی به برنامه‌های مواسات و همدلی مرکز جامعه بیت الزهرا(س)
کد خبر: 3925497
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

نگاهی به برنامه‌های مواسات و همدلی مرکز جامعه بیت الزهرا(س)

مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) و امام حسن مجتبی(ع) برنامه مواسات و همدلی را اجرا کرد.

به گزارش ایکنا؛ مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) همواره برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی را برای مناسبت‌های مذهبی در نظر گرفته است. برگزاری مراسم معنوی شهادت حضرت رقیه(س) و امام حسن مجتبی(ع) یکی از آنها است.

زهرا صباری‌فرد، مسئول اجرایی مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) درباره برنامه‌های حمایتی از خانواده‌های نیازمند در ماه محرم و صفر  در سال جاری گفت: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر دستگیری از نیازمندان و زدون فقر از جامعه، مسئولان این مؤسسه، طرح «رزمایش سخاوت حضرت رقیه(س)؛ کرامت امام حسن مجتبی(ع)» را در محرم و صفر سال 99 اجرا کرد.

بسته‌های معیشتی که میان نیازمندان توزیع شد، شامل ۵۴ بسته لوازم‌التحریر، ۵۶ بسته خوراک شامل برنج، گوشت، ماکارونی...، بیش از ۲۰ بسته پوشاک درمان بیماران بود که در مجموع بیش از ۵ میلیون تومان هزینه تهیه و توزیع این بسته‌ها شد.

همچنین به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س)، همایشی تحت این عنوان با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی، امام جمعه شهرستان آران و بیدگل، جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران، قرآن‌آموزان و اعضای مؤسسه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلی نماز جمعه برپا شد.

در ابتدای این مراسم معنوی، محمدحسین عربی، قرآن‌آموز این مرکز به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت. اجرای مسابقه قرآنی، دکلمه و شعرخوانی با موضوع حجاب، عفاف و جنگ تحمیلی از سوی نوجوانان مرکز، پخش کلیپ هشت سال دفاع مقدس، اجرای هم‌خوانی و مداحی نونهالان، پخش کلیپ داستان زندگی و کرامات حضرت رقیه(س)، نوحه سرایی از سوی قدوسی از نوجوانان مداح از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

در این همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی، امام جمعه شهرستان درباره الگوسازی حضرت رقیه(س) در میان زنان و دختران در جامعه امروز مطالبی را بیان کرد و از برنامه‌های فرهنگی ـ مذهبی مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) تشکر کرد. وی در سخنان خود به اعتلای مذهبی خانواده‌ها از سوی مسئولان این مرکز اشاره کرد.

همچنین در ابتدای ورود به همه نونهالان و نوجوانان دختر و پسر هدایای فرهنگی تقدیم شد.

در حاشیه این مراسم، به مناسبت هفته دفاع مقدس،  نمایشگاهی از تصاویر شهدای شهرستان آران و بیدگل برای شرکت‌کنندگان برپا شد.

/نگاهی به برنامه‌های مواسات و همدلی مرکز جامعه بیت الزهرا(س)

انتهای پیام
captcha