توجه ویژه به ظرفیت ابزارهای نوین برای تأثیرگذاری اجتماعی و تبلیغی
کد خبر: 3920217
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

توجه ویژه به ظرفیت ابزارهای نوین برای تأثیرگذاری اجتماعی و تبلیغی

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان قم گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم توجه ویژه‌ای به ظرفیت ابزارهای نوین برای تأثیرگذاری اجتماعی و تبلیغی دارد.

توجه ویژه به ظرفیت ابزارهای نوین برای تأثیرگذاری اجتماعی و تبلیغیبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه شامگاه دوشنبه، 10 شهریورماه، در دیدار با دست‌اندرکاران هفتمین سوگواره مجازی «اشراق» با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مأموریت و وظایف بسیاری در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی دارد، افزود: ما همیشه در فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در معرض نگاه تک وجهی هستیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه رسالت دفتر تبلیغات اسلامی، محدود به تبلیغ چهره به چهره نیست، افزود: وجود بخش فرهنگی هنری و به وجود آمدن اداره کل تبلیغ نوین و راه‌اندازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه در این دفتر، نشان دهنده گریز دفتر از نگاه تک بعدی به فعالیت‌های تبلیغی است.

وی با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم توجه ویژه‌ای به ظرفیت ابزارهای نوین برای تأثیرگذاری اجتماعی و تبلیغی دارد، تصریح کرد: دفتر تبلیغات همواره تلاش داشته تا در حد توان خود در زمینه استفاده از ابزارهای نوین گام بردارد.

حجت الاسلام واعظی بیان کرد: برگزاری هفتمین دوره سوگواره مجازی «اشراق» نشان دهنده توجه دفتر تبلیغات اسلامی به حضور در فضای مجازی، استفاده از ابزار هنر و رسانه جهت اقامه عزای حسینی (ع)، غنی سازی فرهنگ عاشورا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان قم با تأکید بر ارزش‌هایی مانند حق طلبی، عدالت طلبی و ظلم ستیزی، آزادگی و شرافت افزود: صرف نظر از تعلقات نژادی و مذهبی، بشریت نسبت به این ارزش‌ها در درون و فطرت اخلاقی خودش گرایش دارد و نهضت حسینی فرا تاریخی، فرا نسلی و فرا مذهبی است.

انتهای پیام
captcha