مطالبه‌گری حق مسلم نمایندگان مجلس است
کد خبر: 3919103
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

مطالبه‌گری حق مسلم نمایندگان مجلس است

استاندار لرستان با بیان این‌که توضیح خواستن و توضیح دادن بسیار مهم است و مطالبه‌گری حق مسلم و خصیصه‌های نمایندگان مجلس است، گفت: همکاری نمایندگان مجلس و مسئولین در رفع مشکلات مردم به پیشبرد اهداف می‌انجامد.

مطالبه‌گری حق مسلم نمایندگان مجلس استبه گزارش ایکنا از لرستان، سید موسی خادمی، استاندار لرستان روز سه‎شنبه، چهارم شهریورماه، در سومین روز از هفته دولت با حضور در مراسم افتتاح طرح‌های مشترک شهرداری خرم‌آباد و آب و فاضلاب لرستان، از لزوم هماهنگی و همکاری مسئولین برای خدمت‌رسانی به مردم در سال پایانی دولت خبر داد و اظهار کرد: رسانه‌های استان نامحرم نیستند و اقدامات آنان در رخدادهای مختلف مانند سیل اخیر در انتشار دقیق اخبار و اطلاع‌رسانی، به استان یاری کننده بود و عملکرد آن‌ها ستودنی است.

وی با بیان این‌که مسئولان و مدیران باید در کار خود اطلاعات کافی داشته باشند، اضافه کرد: در سال پایانی دولت مسئولین و مدیران با انرژی مثبت و هماهنگی نسبت به خدمت‌رسانی به مردم، اقدامات خود را برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

خادمی با اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام‌شده، اضافه کرد: طرح تفصیلی خرم‌آباد، ساماندهی عرصه قلعه فلک‌الافلاک، پادگان ۰۷، خیابان حافظ و انقلاب، پیشرفت ۴۰ درصدی ساخت پادگان سپاه، بهره‌برداری از زیرگذر بهارستان و سایر اقدامات، از جمله کارهای اثرگذار انجام شده طی چند سال اخیر در استان است.

وی بیان کرد: با تلاش و همکاری نمایندگان پیشین مجلس توانستیم برای تعداد زیادی از سدهای استان تخصیص آب بگیریم که تا قبل از این تخصیص آن‌ها صفر بود، البته این اقدامات در مقابل کمبودها و عقب‌ماندگی‌ها چیزی نیست اما به تناسب توان و زمان، فعالیت‌های مؤثری هستند که تا قبل از این راکد مانده بودند.

استاندار لرستان با بیان این‌که لرستان فرصتی برای اختلاف و درگیری ندارد، ادامه داد: در موضع اختلاف بین مسئولین، مردم هستند که متضرر می‌شوند از این‌رو باید با دوری از اختلافات، ضمن هماهنگی، همدلی و همکاری در جهت خدمت تلاش کنیم و مردم از اقدامات خوب مسئولین منتفع شوند.

خادمی با بیان این‌که همیشه می‌توان بهتر کارکرد و در برنامه‌ریزی‌های خود باید به دنبال اجرای اقدامات به بهترین شکل ممکن با توجه به ظرفیت‌های موجود باشیم، از حضور مهرداد ویسکرمی، نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس شورای اسلامی در برنامه امروز، افزود: توضیح خواستن و توضیح دادن بسیار مهم است و مطالبه‌گری حق مسلم و خصیصه‌های نمایندگان مجلس است، همکاری آن‌ها و مسئولین در رفع مشکلات مردم به پیشبرد اهداف می‌انجامد.

استاندار لرستان اظهار کرد: هنوز با آنچه می‌خواهیم فاصله داریم، داشتن یک شهر خوب و امکانات مناسب حق مردم است، همه مسئولین، نمایندگان مجلس و مدیران با همدلی و اتحاد در پیشبرد اهداف همدیگر را یاری کنند تا مردم از اقدامات انجام شده بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha