سلامت كادر درمان به‌صورت روزانه بررسی شود
کد خبر: 3916291
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

سلامت كادر درمان به‌صورت روزانه بررسی شود

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز با پیگیری موارد ابتلا در میان کارکنان خانواده بهداشت و درمان استان فارس، خواستار پیگیری جدی سلامت آنان به‌صورت روزانه شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 22 مردادماه در یكصد و چهلمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت مقابله با كرونا ویروس با قدردانی از خدمات مجموعه کارکنان مرکز EOC که همواره برای مقابله با بحران‌ها در حالت آماده‌باش هستند، خدمت در این حوزه را بسیار دشوار توصیف کرد.

وی با تبیین دشواری‌های کار نیروهای اورژانس، پیگیری تقویت زیرساخت‌های قانونی برای تأمین امنیت نیروهای اورژانس و ستاد عملیات بحران در عملیات‌های مختلف را مورد تأکید قرار داد.

لطفی با پیگیری موارد ابتلا در میان کارکنان خانواده بهداشت و درمان استان، خواستار پیگیری جدی سلامت آنان به‌صورت روزانه شد و نقش تمامی اعضای این مجموعه در برون‌رفت از بحران کروناویروس را حیاتی خواند.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز همچنین با اشاره به تثبیت زمان برگزاری کنکور سراسری در زمان قبلی بر اساس آخرین بیانیه مشترک وزیر بهداشت و وزیر علوم، برنامه‌ریزی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزاری این آزمون را در دستور کار اعضای این ستاد قرار داد.

پیگیری وضعیت شیوع بیماری در شهرستان‌های مختلف استان فارس، به‌ویژه شهرهای دارای شیوع بالای بیماری، دیگر محور این نشست بود که لطفی بر تشکیل نشست مجازی اعضای ستاد با مسؤلان این شهرستان‌ها و چاره‌اندیشی برای مهار هر چه سریع‌تر بیماری تأکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه به بررسی آمار مربوط به مبتلایان، شرایط جان‌باختگان روز گذشته در استان، چگونگی نمونه‌گیری‌ها در مراکز آزمایشگاهی و ارائه خدمت به بیماران بستری پرداخت.

مهرداد شریفی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكی شیراز نیز در این نشست با تقدیر از خدمات مجموعه اورژانس استان، ایثار و از جان گذشتگی آنان را در امر خدمت‌رسانی به مردم استان در تمامی بحران‌ها و هنگام نیاز بیماران، ستودنی خواند. 

زهرا توفیقی، کارشناس مسؤل حوادث و فوریت‌های پزشکی در واحد EOCدانشگاه علوم پزشكی شیراز نیز ضمن قدردانی از توجه اعضای ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس به خدمات این مجموعه، به اعضای این ستاد به پاس تلاش شبانه‌روزی برای مدیریت برنامه‌های مقابله با کروناویروس خدا قوت گفت. 

دیگر اعضای این ستاد نیز گزارش‌هایی از آخرین اقدامات حوزه خود در زمینه پیشبرد اهداف مقابله با شیوع کروناویروس در این نشست به رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز ارائه دادند.

انتهای پیام
captcha