اجرای طرح اطعام حسینی در اصفهان
کد خبر: 3916288
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

اجرای طرح اطعام حسینی در اصفهان

کمیته امداد اصفهان مرحله دوم رزمایش ایران همدل را با توزیع ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم در ایام عید غدیر آغاز کرد. این مرحله از رزمایش با اجرای طرح اطعام حسینی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

جرای طرح اطعام حسینی در اصفهانبه گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه رزمایش ایران همدل بر اساس دستور مقام معظم رهبری برای کمک مومنانه و مواسات و همدلی با نیازمندان اجرایی شد، خاطر نشان کرد: کمیته امداد اصفهان در مرحله اول این رزمایش با اجرای طرح اطعام مهدوی و مشارکت مردم نیکوکار استان موفق به توزیع بالغ بر ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم و بیش از ۱۱۰ هزار سبد کالای اساسی به نیازمندان و مددجویان در ایام ماه مبارک رمضان شد.

وی ادامه داد: مرحله دوم این رزمایش نیز با لبیک به فرمان رهبری آغاز شده است.

زارع در تشریح برنامه این نهاد در مرحله دوم رزمایش ایران همدل، گفت: ارائه خدمات ویژه به نیازمندان و مددجویان، با توزیع بیش از ۱۵۰ هزار وعده غذای گرم در عید سعید غدیر خم آغاز شده است و با اجرای طرح بزرگ اطعام حسینی تا پایان ماه صفر دنبال خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: در طرح اطعام حسینی با همکاری نیکوکاران، خیران و عزاداران حسینی بخشی از نذورات و غذای طبخ شده در هیئات مذهبی به مددجویان تحت پوشش این نهاد اختصاص می یابد.

زارع با اشاره به وضعیت خاص جامعه به دنبال همه گیری ویروس کرونا، گفت: در این شرایط که احتمالا مراسمات عزاداری با محدودیت و شرایط خاص برگزار شود، متولیان این هیئت ها می توانند نذورات خود را به نیازمندان به ویژه مددجویان کمیته امداد اختصاص دهند.

وی افزود: همشهریان عزیز می توانند جهت هماهنگی برای اهدای نذورات خود از سراسر استان و در همه ساعات شبانه روز با شماره ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ تماس گرفته و یا وجوه نقد خود را به یکی از روش های زیر به دست نیازمندان برسانند.

*- واریز به شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به نام کمیته امداد. شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷*

انتهای پیام
captcha