اجرای طرح «شمیم حسینی» در البرز
کد خبر: 3916269
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

اجرای طرح «شمیم حسینی» در البرز

بسته‌های معیشتی در قالب طرح «شمیم حسینی(ع)» امسال از سوی اوقاف و با مشارکت هیئت‌های مذهبی بین خانواده‌های کم‌برخوردار البرز توزیع می‌شود.

اجرای طرح «شمیم حسینی» در البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح «شمیم حسینی» در ایام محرم خبر داد و افزود: برای اجرای طرح شمیم حسینی(ع) در ماه محرم برنامه‌ریزی‌های دقیقی شده است.
وی افزود: طرح شمیم حسینی(ع) توسط سازمان اوقاف با مشارکت برخی دستگاه‌ها با موضوع کمک به هیئت‌های مذهبی در ماه محرم ابلاغ شده و امسال نیز با مشارکت تبلیغات اسلامی اجرای آن در دستور کار قرار دارد.
این مسئول تصریح کرد: به سبب وضعیت موجود، توزیع نذورات به‌سمت توزیع بسته‌های معیشتی رفته و در قالب این طرح بسته‌هایی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.
مدیرکل اوقاف البرز درخصوص برگزای مراسم محرم و صفر، اظهار کرد: محرم و عزای امام حسین(ع) تعطیل شدنی نیست، ولی امسال شرایط فرق دارد و باید براساس دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا عمل کنیم.
وی بیان کرد: البرز امسال نمایش ولایتمداری مردم استان است و مردم خود را برای برگزاری محرمی متفاوت طبق اعلام ستاد ملی کرونا آماده می‌کنند.
دشتکی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص تبعیت از دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم، گفت: مردم البرز ولایتمداری خود را بار دیگر به اثبات خواهد رساند.
مدیرکل اوقاف البرز در پایان تصریح کرد: در ماه محرم فعالیت‌های اوقاف به‌سمت کمک‌های مؤمنانه خواهد رفت.

انتهای پیام
captcha