ادراک‌سازی؛ رسالت خبرنگاران در عرصه جنگ نرم
کد خبر: 3916266
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

ادراک‌سازی؛ رسالت خبرنگاران در عرصه جنگ نرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه خبرنگاران باید در راستای بیداری جامعه قلم بزنند، گفت: ادراک‌سازی رسالت خبرنگاران در عرصه جنگ نرم و دنیای اطلاعات است.

ادراک‌سازی؛ رسالت خبرنگاران در عرصه جنگ نرمبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، ظهر امروز، 22 مردادماه با حضور در خبرگزاری ایکنا به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران رسالت مهمی در جامعه برعهده دارند و صحنه‌ای که امروز در آن قدم می‌گذارند، عرصه جنگ نرم، ادراکات و اطلاعات است.

وی ادراک‌سازی را رسالت خبرنگاران خواند و گفت: کسانی که قلم به دست می‌گیرند باید خوراک صحیح و درست برای ادراک و ذهن مردم تامین کنند و هرچقدر در این عرصه به روز باشند، اشتباهات و هجمه‌ها به سمت مردم هجوم نمی‌آورد و در گردنه‌های دشوار رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه شغل خبرنگاری ملاحظاتی دارد، بیان کرد: به‌روز بودن، دقت، سرعت و صحت از لوازم آن است و باید برای ارتقای فکری، فرهنگی و بصیرت مردم قلم بزند تا باعث بیداری مردم شوند و اولویت کارهای خود را برای مطالبات مردم قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هرکجا مردم پای کار بودند، نتایج خوبی حاصل شده است، تصریح کرد: در امر تبلیغ نیز رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی، مردمی‌سازی تبلیغ است و در این عرصه با کمک خبرگزاری‌ها باید گفتمان انقلاب، مقاومت و جهاد را در جامعه نهادینه کنیم.

وی به وضع موسسات قرآنی در شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: بسیاری از موسسات در این شرایط متضرر شدند و تلاش داریم اگر کرونا اجازه دهد، جلسات خانگی با محوریت قرآن را احیا کنیم.

انتهای پیام
captcha