ثبت ۲۴۴ گروه جهادی در بجنورد
کد خبر: 3916224
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

ثبت ۲۴۴ گروه جهادی در بجنورد

فرمانده سپاه ناحیه بجنورد گفت: ۲۴۴ گروه جهادی در بجنورد به ثبت رسیده‌اند که در جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی در رزمایش مواسات نقش بسیار مهمی را داشته‌اند.

ثبت 244 گروه جهادی در بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، مهدی الهی‌راد، فرمانده سپاه ناحیه بجنورد، 22 مردادماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از کمک‌ها در رزمایش مواسات از سوی مردم بوده است، اضافه کرد: تأکید مقام معظم رهبری به نقش مردم در رزمایش مواسات بوده است و تاکنون کمک‌هایی که در قالب رزمایش مواسات انجام شد، 80 درصد از آن کمک مردمی و 20 درصد آن از سوی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی بوده است.

وی با بیان اینکه نقش گروه‌های جهادی در جمع‌آوری کمک‌های مردمی بسیار زیاد است، اظهار کرد: تاکنون 244 گروه جهادی به ثبت رسیده است که نشان می‌دهد اهمیت رزمایش مواسات به مردمی بودن این مشارکت‌ها است.

الهی‌راد با بیان اینکه تاکنون حدود سه میلیارد تومان در قالب رزمایش مواسات به نیازمندان کمک شده است، ادامه داد: این کمک‌ها به دست 25 هزار خانوار که نیازمند کمک بودند، رسیده است و این رزمایش تا پایان محرم و صفر نیز ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه بجنورد با اشاره به طرح همگام با کشاورز، بیان کرد: در این طرح 30 مربی دارای مهارت به کشاورزان کمک می‌کنند تا بهره‌برداری بیشتری از زمین‌های کشاورزی خود داشته باشند و تاکنون نیز 120 روستا شناسایی شده است.

وی ادامه داد: برای پیشرفت و آبادانی روستای گیفان تاکنون دو میلیارد تومان هزینه شده است اما مشارکت‌های مردمی بیش از این مبلغ بوده است.

الهی‌راد با تأکید بر اهمیت نقش رسانه در انعکاس دستاوردهای نظام برای مردم، تصریح کرد: در حال حاضر دنیا درگیر جنگ رسانه‌ها است و دشمنان انقلاب اسلامی برای اینکه شکست‌هایی که از نظام خورده‌اند را جبران کنند، از رسانه‌ها استفاده بسیاری را می‌برند و از همین جهت رسانه‌های داخلی باید تمام توان خود را برای انعکاس دستاوردهای نظام به کار گیرند.

وی با اشاره به مدیریت صحیح نظام جمهوری اسلامی در خصوص ویروس کرونا، افزود: بسیاری از کشورها به دنبال الگو گیری از نظام جمهوری اسلامی برای مقابله با کرونا بوده‌‌اند و این نشان می‌دهد که مردم ما در این زمینه نیز خوش درخشیدند.

فرمانده سپاه ناحیه بجنورد با تأکید بر امید آفرینی در جامعه، تصریح کرد: در مقابل سلطه‌های جهانی نیاز است که رسانه‌های داخلی امید آفرینی کنند و بخش عمده این کار توسط رسانه‌ها ممکن‌پذیر است. 

انتهای پیام
captcha