کانون‌های مساجد محل تربیت جوانان در طراز انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3916201
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

کانون‌های مساجد محل تربیت جوانان در طراز انقلاب اسلامی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: کانون‌های مساجد، محل تربیت جوانان در طراز انقلاب اسلامی است و باید این نقش تربیتی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

کانون‌های مساجد؛ محل تربیت جوانان با طراز انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۲۲ مردادماه، در ارتباط مجازی با رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: آمار و امتیاز‌های کسب شده توسط فعالان کانون‌های مساجد در رویداد ملی «فهما» نشان می‌دهد که مساجد استان ظرفیت بزرگی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی دارند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: البته انتخاب استان، به دلیل حسن مدیریت و تدبیر در خصوص شان مکانی استان در رویداد ملی «فهما» قابل تقدیر است.
وی افزود: این رویداد یک بنیان سلم و صدقه جاریه است که فعالیت‌های فرهنگی و هنری آن در آینده با تاثیر در نوجوانان و جوانان نسل‌های آینده انقلاب به خوبی دیده خواهد شد.
اسحاقی خاطر نشان کرد: کانون‌های مساجد باید محل تربیت جوانان با طراز انقلاب اسلامی باشد و این نقش تربیتی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: انتخاب رواق ترنج در زیر شاخه شبستان هنر با اولویت عکاسی و خوشنویسی برای استان اردبیل می‌تواند زمینه کشف استعداد‌های هنری این رشته‌ها در بین فعالان کانون‌های مساجد شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار کرد: به طور حتم فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد استان در دومین رویداد ملی «فهما» نیز ارزنده و قابل تقدیر خواهد بود و امیدواریم استان اردبیل به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران معرفی شود.
اسحاقی بیان کرد: مساجد باید به عنوان محلی برای تربیت هنرمندان و فعالان فرهنگی با معیار‌های طراز انقلاب اسلامی باشد تا شاهد ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی برای نسل‌های آینده باشیم.

انتهای پیام
captcha