خبرنگاران عقاید دشمن در جنگ نرم را مورد هجمه قرار دهند
کد خبر: 3916187
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

خبرنگاران عقاید دشمن در جنگ نرم را مورد هجمه قرار دهند

امام جمعه سبزوار در جمع خبرنگاران با تأکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه و بهره‌مندی از سبک و سیره علوی در زندگی شخصی و خانوادگی، گفت: خبرنگاران تنها در لاک دفاعی نروند و باورها و عقاید دشمن در جنگ نرم را مورد هجمه قرار دهند.

خبرنگاران در لاک دفاعی نباشند به باورها و عقاید دشمن تهاجم کنندبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، آیت‌الله غلامرضا مقیسه، امام جمعه سبزوار، شب گذشته، 21 مردادماه در جمع خبرنگاران این شهرستان و خانواده‌های آنان در تالار کاشفی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار، با تأکید بر بهره‌مندی از سیره امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) و بیان فضائل آن‌ حضرت، اظهار کرد: با ایجاد طوفان در شبکه‌های مجازی از سخنان و فضائل حضرت علی(ع) بنویسید و غدیر را بیشتر به جهانیان معرفی کنید.

وی با تقدیر از اطعام‌کنندگان و خیرین در روز عید غدیر و همچنین اجرای گروه سرود با مضامین غدیر و ولایت، ابراز کرد: برای معرفی شهر سبزوار به‌عنوان شهر غدیری رسانه‌ها باید بسیار تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سبزوار با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه عقاید و باورهای دینی و اسلامی مومنین و مسلمانان، افزود: دشمن در تلاش است تا بین باورها و عقاید ما در نوع لباس پوشیدن، غذا خوردن، معاشرت، ولایت‌پذیری و سبک زندگی دینی و اسلامی فاصله بیاندازد و اگر این فاصله ایجاد شود به گفته متفکران آن‌ها که علیه اسلام و باورهای آن صف‌آرایی کرده‌اند با تسخیر افکار و باورها نیاز به جنگ نخواهند داشت و مردم پیرو آنان می‌شوند.

مقیسه با بیان اینکه خبرنگاران با انتشار فضائل علی(ع) و ترویج سبک زندگی ائمه اطهار(ع) در این جنگ نرم به کمک مردم بشتابند و اجازه ندهند باورها و عقاید دینی مردم تغییر کند، گفت: همیشه در لاک دفاعی نروید، علیه باورها و عقاید غربی و باورهای دشمن تهاجم کنید و از ترویج و نوشتن برخی مطالب و سخنان بعضی از افراد و مسئولان که حاشیه‌سازی است و برای مردم هیچ نفعی ندارد، دست بردارید.

وی با توصیه به خبرنگاران مبنی بر اینکه مطالبی که منتشر می‌کنند باعث از بین رفتن آبروی مؤمنی نشود، تصریح کرد: قبل از نوشتن با خودتان چند بار مرور کنید این نوشته من چه نفعی به حال مردم دارد و چه موجی قرار است ایجاد کند. آیا از نوشته شما مردم بهره‌مند می‌شوند یا به ضرر مردم است.

امام جمعه سبزوار با سفارش خانواده‌ها به گذشت و ایثار، اظهار کرد: اگر مودت و عشق بین زوجین جاری شود، زندگی مستحکم‌تر خواهد بود و اگر این عشق و علاقه دو طرفه نباشد با کوچکترین طوفانی خانواده‌ها متلاشی و متضرر می‌شوند.

مقیسه با بیان اینکه سلام دادن، بدرقه همسر و به پیشواز او رفتن باعث ایجاد علاقه بین زوجین می‌شود، گفت: هر یک از زن و شوهر باید شرایط کاری همسر و نوع برخوردی که در طی روز با افراد مختلف به وجود می‌آید را در نظر داشته باشند و این مباحث را وقتی خسته از کار به خانه بر می‌گردند در نظر بگیرند.

وی اضافه کرد: از دیگر موارد استحکام خانواده رعایت نظافت و بهداشت، پوشیدن لباس تمیز و نو، خرید سوغاتی و هدیه دادن است.

انتهای پیام
captcha