مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی را سرلوحه امور قرار داده‌ایم / اجرای ازدواج آسان در سراسر كشور
کد خبر: 3916117
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷

مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی را سرلوحه امور قرار داده‌ایم / اجرای ازدواج آسان در سراسر كشور

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینكه یكی از مهم‌ترین افتخارات سپاه همیشه در كنار مردم بودن است، اظهار کرد: سپاه همواره مردم‌یاری، مردم‌دوستی و محرومیت‌زدایی را سرلوحه امور خود قرار داده است.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سیدضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر دیروز، 21 مردادماه در مراسم اهدای یک هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان فارس در قالب طرح سراسری احسان علوی و استمرار كمك‌های مؤمنانه كه به‌همت قرارگاه امنیتی ـ اجتماعی احمدبن موسی(ع) سپاه فجر برگزار شد، به نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی اشاره كرد و گفت: به دلیل اینكه نگاه جمهوری اسلامی به مردم است جایگاهش متعالی است و تمام تلاش ما در سپاه این است كه آسایش و آرامش مردم خود را فراهم كنیم.

وی همچنین اقدامات عمرانی، قضایی، اشتغالزایی و غیره سپاه را برای مردم و محرومان یادآور شد و افزود: وقتی مردم را خوشحال كنیم خداوند راضی می‌شوند و می‌توانیم كارهای خود را جلو ببریم و باید تلاش كنیم تا در غم‌ها و شادی‌ها با مردم شریك شویم تا هم غم‌ها و مشكلات قابل تحمل‌تر و هم شادی‌ها موجب نشاط اجتماعی شود.

حزنی با تأكید بر اینكه مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به وضعیت مردم دارند، تصریح کرد: وقتی مردم خوشحال می‌شوند، مقام معظم رهبری نیز خرسند می‌شوند و ما هم خوشحال می‌شویم پس باید تمام تلاش خود را برای كسب این رضایت‌ها انجام دهیم.

وی با بیان اینكه یكی از مهم‌ترین افتخارات سپاه این است كه همیشه در كنار مردم بوده است چون در كنار آن‌ها است، گفت: سپاه همواره مردم‌یاری، مردم‌دوستی و محرومیت‌زدایی را سرلوحه امور خود قرار داده است و این‌ها جزو افتخارات ماست.

حزنی در عین حال این نكته را یادآور شد كه مأموریت اصلی ما دفاع از نظام جمهوری اسلامی و تأمین امنیت پایدار است، اما رسالتمان می‌گوید كه همیشه در كنار مردم باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهدای جهیزیه میان زوج‌های جوان، یادآور شد: در استان فارس تاكنون حدود 4 سری جهیزیه توسط سپاه فجر توزیع شده و تا امروز حدود 4 هزار و 83 جهیزیه توسط رده‌های مختلف سپاه تهیه شده است.

توزیع 101 هزار سری جهیزیه در سراسر كشور تاكنون

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه از توزیع 101 هزار و 92 سری جهیزیه توسط تمام رده‌های سپاه تا به امروز در كل كشور خبر داد و افزود: این جهیزیه‌ها هم در سراسر كشور توسط فرماندهان سپاه استان‌ها در حال توزیع هستند البته در این مدت بیشتر توان سپاه در قالب رزمایش كمك‌های مؤمنانه بود كه اكنون فاز 2 آن آغاز شده است.

حزنی از استان فارس به‌دلیل اجرای خوب رزمایش كمك‌های مؤمنانه به‌صورت ویژه قدردانی و بیان کرد: بنا بود اقدامات اساسی در بحث ازدواج آسان در سراسر كشور انجام دهیم و در این زمینه نیز با نهادهای مرتبط هماهنگی‌های لازم را انجام داده بودیم كه سطح جهیزیه‌ها مورد رضایت مقام معظم رهبری باشد.

وی با بیان اینكه توزیع این جهیزیه‌ها در بخش‌های مختلف جامعه تأثیر مستقیم دارد، از جمله تقویت بنیان خانواده‌ها، كاهش آسیب‌های اجتماعی، كمک به تولید ملی و رونق كارخانه‌ها، افزود: تمام این اتفاقاتی كه در اثر اجرای طرح ازدواج آسان انجام می‌شود نتایج آن موجب رضایت مقام معظم رهبری خواهند شد.

حزنی با تصریح اینكه سپاه فجر و قرارگاه احمدبن موسی(ع) تاكنون اقدامات خوبی برای ازدواج آسان انجام داده‌اند، اظهار کرد: طرح ازدواج آسان را در سراسر كشور اجرایی می‌كنیم.

وی با اشاره به همكاری نهادهای مختلف در رزمایش كمك‌های مؤمنانه تأكید كرد: باید یاد بگیریم كه چگونه در كشور با همدیگر كار كنیم و رزمایش كمك‌های مؤمناه یكی از اقداماتی بود كه در آن نهادهای مختلف با یكدیگر همكاری دارند و از همه مهم‌تر مشاركت مردم است كه 99 درصد این رزمایش را مردم انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha