تشکیل کارگروه قرآن ستاد محرم در گلستان
کد خبر: 3913079
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

تشکیل کارگروه قرآن ستاد محرم در گلستان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: فعالیت‌های قرآنی در ماه محرم با برنامه‌ریزی بهتری انجام خواهد شد.

تشکیل کارگروه قرآن ستاد محرم در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان، سیدمصطفی حسینی واعظ، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان، صبح امروز سه‌شنبه، 7 مردادماه در کارگروه قرآن ستاد محرم استان گلستان اظهار کرد: کارگروه قرآن ستاد محرم برای برنامه‌ریزی بهتر فعالیت‌های قرآنی در ماه محرم تشکیل شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا هنوز مشخص نیست که در چه سطحی و به چه شکلی برنامه‌ها برگزار می‌شود ولی آمادگی داریم در فضای مجازی و حضوری برنامه‌هایی را در این ایام تدارک ببینیم.

حسینی واعظ گفت: در استان گلستان در ماه رمضان تجربه برگزاری نخستین جشنواره مجازی قرآن در 12 محور که 6 محور برای کودک و نوجوان و 6 محور برای بزرگسالان در بخش‌های مختلف تفسیر، کتابخوانی و قرائت و غیره را داریم که می‌توانیم در ماه محرم از آن بهره ببریم.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی کانال گلستان قرآن راه‌اندازی شده که مورد استقبال قرار گرفته است، گفت: نزدیک به دو هزار و 200 اثر به دبیرخانه جشنواره مجازی قرآن رسید و از شهرهای مختلف کشور نیز در این جشنواره آثار ارسال کرده بودند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: می توانیم از کانال‌های گلستان قرآن در فضای مجازی برای ماه محرم بهره ببریم و همچنین در این کانال طرح‌های «ستاره های قرآن»، «پیشنهاد خوب» و آموزش مجازی حفظ موضوعی قرآن کریم از موضوعاتی است که در فضای مجازی پیگیری می‌شود.

وی یادآور شد: نخستین سوگواره مجازی حسینی با قرآن در چهارده محور نیز از موضوعات دیگری است که پیگیری می‌شود و بنا است این طرح در کشور اجرا شود. کتابخوانی، نغمه‌های عاشورایی، عکس محرم، نقاشی و خوشنویسی و غیره از دیگر برنامه‌هایی است که برای ماه محرم در حال برنامه‌ریزی هستیم.

انتهای پیام
captcha