آغاز به‌کار استودیوی مجازی «لحظه‌های زندگی»
کد خبر: 3913061
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

آغاز به‌کار استودیوی مجازی «لحظه‌های زندگی»

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور از آغاز به‌کار استودیو مجازی «لحظه‌های زندگی» از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اهل سنت شمال کشور، یاسر مقسم، معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت اظهار کرد: ضبط برنامه‌های استودیو مجازی «لحظه‌های زندگی» آغاز شد و تا سه روز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آشنا کردن نوجوانان و جوانان با سبک زندگی اسلامی ایرانی از اهداف تولیدات این مجموعه است، افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، قرار بر این شد برنامه‌های مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از طریق رسانه‌های مجازی اجرا شود.

مقسم تصریح کرد: نخستین اقدام مرکز در حوزه فعالیت در فضای مجازی راه‌اندازی استودیو مجازی لحظه‌های وصال بود که در ماه رمضان برگزار و با استقبال خوب مردم منطقه همراه شد.

وی با اشاره به اینکه سعی بر این است که در این برنامه‌ها مباحث به روز و تخصصی به خانواده و جامعه ارائه شود، تصریح کرد: دومین اقدام مرکز در این حوزه راه‌اندازی استودیو مجازی با محتوای گفتمان و گفت‌وگو با حضور روحانیان و شخصیت‌های استانی تسنن و تشیع با موضوع سبک زندگی اسلامی از جمله ازدواج آسان، صداقت در زندگی از نگاه قرآن کریم، تأثیر رسانه و فضای مجازی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی، فرهنگ یاری رساندن و شاخصه‌های سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی است.

یادآور می‌شود، تولیدات این استودیو بعد از عید قربان تا پایان مردادماه در روزهای زوج در فضای مجازی بازنشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha