امضای تفاهم‌نامه میان جهاددانشگاهی گلستان و سازمان فضای مجازی بسیج
کد خبر: 3912849
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

امضای تفاهم‌نامه میان جهاددانشگاهی گلستان و سازمان فضای مجازی بسیج

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فضای مجازی بسیج گلستان و جهاددانشگاهی استان به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی گلستان و سازمان فضای مجازی بسیج

به گزارش ایکنا از گلستان، تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، فرهنگی و هنری، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و رسانه‌ای بین سازمان فضای مجازی بسیج استان و جهاددانشگاهی واحد گلستان به امضا رسید. هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های اجرایی، علمی، فرهنگی و آموزشی جهت استمرار ارتباط سازمان‌یافته بین طرفین به‌منظور برطرف کردن نیازهای متقابل است.

برگزاری سمینار و کارگاه، اجرای رویدادهای فضای مجازی و علمی، همکاری جهت بهره‌گیری از امکانات آموزشی و برگزاری دوره‌های مشترک، تبادل اساتید جهت برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، برگزاری نشست‌های علمی مشترک و تبادل اطلاعات متقابل علمی ـ پژوهشی از جمله زمینه‌های همکاری مشترک قیدشده در این تفاهم‌نامه است.

استفاده از ظرفیت خبری خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا) و خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) به‌منظور پوشش فعالیت‌های مشترک، استفاده از ظرفیت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، استفاده از ظرفیت انتشارات جهاددانشگاهی، برگزاری رویدادهای علمی کارآفرینی، برگزاری کارگاه‌های مهارتی و تولید محتوا در حوزه فضای مجازی از دیگر اقدامات مشترک یادشده در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام
captcha