فراخوان مقالات علمی و تولیدات رسانه‌ای چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام شد
کد خبر: 3911385
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
در فارس؛

فراخوان مقالات علمی و تولیدات رسانه‌ای چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام شد

به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، فراخوانی جهت جمع‌آوری مقالات علمی و تولیدات رسانه‌ای در موضوعاتی نظیر دستاوردهای دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف، پروژه‌های صنعتی و غیره در استان فارس اعلام شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مدیریت فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس به‌مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس اقدام به جمع‌آوری مقالات علمی و تولیدات رسانه‌ای در موضوعات مختلف می‌كند.

در این راستا فراخوانی اعلام شده است كه مقالات علمی با موضوع نقش جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مبتنی بر شاخصه‌های دفاع مقدس و تولیدات آثار رسانه‌ای در قالب فیلم کوتاه، کلیپ، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پوستر و نماهنگ پذیرفته می‌شوند.

موضوعات مقالات علمی و تولیدات آثار رسانه‌ای باید شامل دستاوردهای دفاع مقدس در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، فناوری، نظامی، داخلی و بین‌المللی باشد.

همچنین پروژه‌های صنعتی و یا عملیات‌هایی که استان فارس در دوران دفاع مقدس در آن نقش داشته است، از دیگر موضوعاتی است كه برای این فراخوان مدنظر گرفته شده است.

 طبق اعلام مدیریت فرهنگی بسیج دانشجویی فارس به 3 نفر برتر آثار جمع‌آوری شده هدایای نقدی نظیر 500 هزار تومان به نفر اول، 400 هزار تومان به نفر دوم و 300 هزار تومان به نفر سوم اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha