ضرورت هم‌افزایی در برون‌رفت از فاصله طبقاتی
کد خبر: 3902675
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

ضرورت هم‌افزایی در برون‌رفت از فاصله طبقاتی

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در دیدار با قائم مقام کمیته امداد کشور با انتقاد از افزایش فاصله طبقاتی در جامعه، بر هم‌افزایی جهت برون‌رفت این فاصله در استان تأکید کرد.

هم‌افزایی در برون رفت از فاصله طبقاتی در جامعهبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، امروز، 13 خردادماه در دیدار با حسین صمصامی، قائم مقام کمیته امداد که در ساری برگزار شد، گفت: حفظ کرامت خانواده محرومان مهم است و چشم‌انداز کمیته امداد در استان باید محور توانمندسازی خانواده محروم باشد.

وی افزود: محرومان جامعه از یاران صدیق در پیروزی و بعد از پیروزی انقلاب بوده و هستند؛ لذا مسئولان کمیته امداد در استان باید بر اساس سیره نبوی و اهل بیت همراه با مدیریت معنوی، جهادی، استشهادی برای این قشر محروم فعالیت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران دین‌مداری، اخلاص عمل، مردم‌داری و حمایت قاطع از محرومان را یکی از شیوه‌های مدیریت ارشد کمیته امداد بیان و تصریح کرد: کمیته امداد نهاد معنوی و برگرفته از مکتب نبوی است چرا که یاران پیامبر همین فقرا بودند پس مدیران این نهاد با معنویت و اخلاص در این عرصه تلاش کنند.

وی با انتقاد از افزایش فاصله طبقاتی در جامعه، بر هم‌افزایی جهت‌برون رفت این فاصله در استان تأکید کرد و گفت: در جامعه اسلامی نباید فاصله طبقاتی افزایش یابد مسئولان و مدیران متولی امور مردم در دستگاه‌ها باید کارکرد عالی و عملی مطلوبی بر اساس آرمان‌های امام راحل برای کاهش و حذف این فاصله‌ها با جدیت بیشتر، از خودشان نشان دهند و این امر موجب تحقق آرمان‌های امام راحل است.

لازم به ذکر است؛ در این نشست حسین صمصامی، قائم مقام کمیته امداد از پوشش خدمات این نهاد به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر خبر داد و رفع مشکلات معیشت مسکن اشتغال محرومان را اهم فعالیت در این کمیته اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha