زمین‌گیر کردن دشمنان با عمل به منویات رهبری
کد خبر: 3902083
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
امام جمعه کوهبنان بیان کرد:

زمین‌گیر کردن دشمنان با عمل به منویات رهبری

حجت‌الاسلام عباس جعفری گفت: در شرایطی که دشمنان با هجمه‌های فرهنگی درصدد هستند بر افکار و عقاید جوانان ما اثرگذار باشند، توجه به منویات مقام معظم رهبری و همت جهادی می‌تواند دشمنان را در این عرصه‌ زمین‌گیر کند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، نشست هم‌اندیشی مسئولان حوزوی و فرهنگی شهرستان‌های راور و کوهبنان، 10 خردادماه در دفتر امام جمعه کوهبنان با حضور مدیر و معاون پژوهشی حوزه علمیه شهرستان راور، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش و مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان کوهبنان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان در این نشست گفت: آموزش و پرورش به‌عنوان همیار و همراه حوزه‌های علمیه در راستای شناسایی و جذب استعدادها نقش مهمی دارد.

وی بیان کرد: در حوزه علمیه در کنار درس به پژوهش و تحقیق، ورزش، ارودهای علمی عنایت ویژه‌ای می‌شود. لذا جا دارد که مدیر آموزش و پرورش کوهبنان نسبت به شناسایی و معرفی استعدادهای نهفته به حوزه‌های علمیه به‌ویژه حوزه بلند مدت شهرستان راور اقدام کند.

امام جمعه کوهبنان تأکید کرد: در شرایطی که دشمنان و بدخواهان با هجمه‌های فرهنگی گسترده درصدد هستند که بر افکار و عقاید جوانان ما اثرگذار باشند، تبیین و گسترش فرهنگ‌ اصیل اسلامی و ایرانی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر توجه به منویات مقام معظم رهبری و همت جهادی می‌تواند دشمنان را در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه فرهنگی زمین‌گیر کند.

در ادامه حجت‌الاسلام محمدمهدی مهدیان، مدیر حوزه علمیه فخریه راور گفت: حوزه علمیه فخریه راور فصل جدیدی در تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی برداشته که در عرصه معرفت‌جویی و بصیرت‌افزایی بر اساس منویات مقام معظم رهبری برنامه‌هایی در دستور کار دارد.

وی اظهار کرد: طبق فرهنگ و اندیشه اسلامی، تبیین رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری بر اساس ایده‌های جدید در راستای تربیت نسل جوان گام برداشتیم.

مدیر حوزه علمیه فخریه راور بیان کرد: انگیزه معنوی در شهرستان‌های شمالی استان مشهود است. لذا جا دارد که جوانان مستعد و متدین شناسایی و به حوزه‌های علمیه معرفی شوند.

وی تأکید کرد: شهرستان‌های کوهبنان و راور از نظر سنتی و تدین با هم قرابت خاصی دارند که این مهم در جذب افراد به حوزه‌های علمیه بسیار اثرگذار است.

حجت‌الاسلام مهدیان گفت: بهره جستن از وجود اساتید جوان، فضای فیزیکی مناسب و شرایط جغرافیایی حوزه علمیه راور می‌تواند شرایط را برای تربیت جوانان رقم بزند.

وی اظهار کرد: در شرایط جنگ فرهنگی باید تلاش کنیم که سنگرهای مقاوم در برابر هجمه‌های دشمنان ایجاد کنیم.

نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha