کانال آرشیو محتوای مجازی جامعةالقرآن الکریم راه‌اندازی شد
کد خبر: 3895343
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

کانال آرشیو محتوای مجازی جامعةالقرآن الکریم راه‌اندازی شد

کانال آرشیو محتوای مجازی ویژه معلمان جامعةالقرآن الکریم در سروش راه‌اندازی شد.

سیدمحمد میرعارفین، مسئول مرکز مجازی مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: زمینه راه‌اندازی کانال آموزش آرشیو محتوای مجازی این مؤسسه همزمان با ایام شیوع کرونا از حدود دو ماه پیش و همزمان با آموزش‌های مجازی و از راه دور و غیرحضوری، ویژه پرسنل و مربیان مؤسسه احساس شد.
وی با اشاره به اینکه برای ایجاد این کانال از کارشناسان آموزشی سراسر کشور که در فضای مجازی فعال بودند، استفاده شد، ادامه داد: پیشنهاد و طرح‌های مربیان و پرسنل از گروه قرآن‌یاوران مؤسسه جمع‌آوری شده و محتوای این کانال آموزشی به صورت روزانه بارگذاری می‌شود.
میرعارفین با اشاره به اینکه بعضاً برخی از مؤسسات نیز برای بهره‌مندی از محتوای این کانال درخواست داده‌اند، اظهار کرد: در صورت موافقت مدیر مؤسسه و با حفظ لوگوی مؤسسه، شاید زمینه این بهره‌برداری فراهم شود.
وی با تأکید بر اینکه کانال فوق مؤید گروه قرآن‌یاوران مؤسسه است، افزود: 25 نفر از کارشناسان مشغول تولید محتوا برای این کانال شامل فیلم‌های کوتاه، انیمیشن، موشن‌گرافی، فایل‌های متنی و ارائه نکات آموزشی و کاربردی در زمینه راهکارهایی برای اداره بهتر کلاس‌ها در فضای مجازی و ارائه مطالب کاربردی به قرآن‌آموزان هستند.

انتهای پیام
captcha