«غلامرضا شاه‌میوه» با انتشار عکسی از «سید سعید» یاد کرد
کد خبر: 3892443
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

«غلامرضا شاه‌میوه» با انتشار عکسی از «سید سعید» یاد کرد

یکی از داوران بین‌المللی کشورمان که هفته گذشته اظهار نظر جنجالی‌ای در مورد یکی از قاریان مصری داشت، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اظهارات قبلی خود را اصلاح کرد.

دیدگاه جدید «غلامرضا شاه‌میوه» در مورد «سیدسعید»

به گزارش ایکنا؛ پس از شیوع ویروس کرونا و شکل‌گیری دیدوبازدیدهای اینستاگرامی در صفحات مجازی، در عرصه فعالیت‌های قرآنی نیز چنین دیدوبازدیدهایی شکل گرفت و در یکی از آنها غلامرضا شاه‌میوه، داور مسابقات بین‌المللی قرآن مهمان محمدهادی صلح‌جو، مدیر گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن بود.

شاه‌میوه در این گفت‌وگو توضیحاتی در مورد سبک در تلاوت ارائه داد و به بیان توصیه‌هایی به قاریان نوجوان و جوان پرداخت و گفت: «برخی تلاوت‌‌ها آلودگی صوتی برای قاری ایجاد می‌کنند، به عنوان مثال یک قاری مانند سیدسعید برای گوش موسیقایی ضرر دارد. وقتی منبع خوبی همچون مصطفی اسماعیل وجود دارد، چرا باید سراغ سیدسعید برویم؟ برای اینکه متفاوت باشیم باید استماع درستی داشته باشیم. این شنیدن منبع می‌خواهد و منابعی مانند مصطفی اسماعیل و رفعت یا شعشاعی و حتی علی محمود نکات خیلی قابل برداشتی دارند.»

این داور مسابقات بین‌المللی قرآن حال با انتشار تصویری از خود در کنار سیدسعید از طرفداران این قاری مصری عذرخواهی کرد.

«غلامرضا شاه‌میوه» با انتشار عکسی از «سید سعید» یاد کرد

شاه‌میوه در این پست نوشته است: «هفته قبل در مصاحبه با آقای هادی صلح‌جو در برنامه زنده بنده سخنی در مورد قاری مشهور مصری استاد سیدسعید به زبان آوردم که اصلاً درست نبود. هرچند بنده در مقایسه سبک ایشان با سبک‌هایی مثل مصطفی اسماعیل و برای بهتر جا افتادن مطلب از تمثیل استفاده کردم، اما اکنون از این طریق و با انتشار این تصویر خاطره‌انگیز از این استاد بسیار متواضع و با اخلاق و طرفداران ایشان عذرخواهی نموده و طلب حلالیت دارم؛ احترام قاریان واقعی قرآن در هر شرایطی بر ما واجب است.»

انتهای پیام
captcha