کمک ۲ میلیارد تومانی مردم به نیازمندان کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3881503
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

کمک ۲ میلیارد تومانی مردم به نیازمندان کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: مردم خیر و نیکوکار استان ۲ میلیارد و ۴۵۸ میلیون تومان در سال جاری از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمیته امداد کمک کردند.

کمک ۲ میلیارد تومانی مردم به نیازمندان کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد استان روز گذشته، 6 اسفندماه در جمع خبرنگاران، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از طریق جلب مشارکت‌‌های مردمی، از اساسی‌‌ترین برنامه‌‌های این نهاد است.

وی افزود: کمیته امداد در حال حاضر بخشی از اعتبارات خود را از مردم دریافت و در بخش‌‌های مختلف برای نیازمندان هزینه می‌‌کند. برنامه‌‌های متفاوتی از جمله جشن‌‌های نیکوکاری و عاطفه‌‌ها، طرح‌‌های صدقات و زکات و جمع‌‌آوری کمک‌‌ها از طریق مراکز نیکوکاری از جمله راهکارهای این نهاد برای توسعه کمک‌‌های مردمی به نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ۲۱ مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد در این استان فعال هستند، اضافه کرد: در سال جاری دو میلیارد و ۴۵۸ میلیون تومان کمک‌‌های مردمی در این مراکز جمع‌‌آوری‌ شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۱ درصد رشد داشته است.

مبشری میزان جمع‌‌آوری کمک‌‌های مردمی در مراکز نیکوکاری استان را در سال گذشته یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از زمان راه‌‌اندازی مراکز نیکوکاری در مساجد و محله‌‌های استان تاکنون، شاهد برطرف شدن مشکلات خانوارهای نیازمند از طریق نیکوکاران همان محله هستیم و امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری، پل ارتباطی بین نیازمندان و خیران هستند که در محله‌‌ها و مساجد، زمینه مشارکت و حضور فعال مردم در رفع نیاز محرومان را فراهم کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان یادآور شد: همه کمک‌‌های پرداختی خیران به مراکز نیکوکاری توسط خود مردم به‌‌عنوان اعضای معتمد محله جمع‌‌آوری و در زمینه‌‌های مختلف معیشتی، درمانی، تحصیلی، جهیزیه و سایر موارد بین نیازمندان توزیع‌ می‌‌شود.

مبشری از خیران و مردم نیکوکار دعوت کرد تا با حضور در برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد، به‌‌ویژه در آستانه سال نو و برگزاری جشن نیکوکاری توسط این نهاد، کمیته امداد را در زمینه خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌‌تر به نیازمندان یاری کنند.

انتهای پیام
captcha