شادی‌پیمایی عروسک‌های غول پیکر در کرج
کد خبر: 3877368
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

شادی‌پیمایی عروسک‌های غول پیکر در کرج

رییس سازمان فرهنگی؛ اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: شادی‌پیمایی گروه عروسک‌های غول پیکر به مناسبت دهه مبارک فجر در کرج انجام می‌شود.

شادی‌پیمایی عروسک‌های غول پیکر در کرج

علیرضا رحیمی، رییس سازمان فرهنگی؛ اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: شادپیمایی گروه عروسک‌های غول پیکر به مناسبت دهه مبارک فجر، یکشنبه، 20 بهمن در کرج انجام می‌شود.
وی افزود: این برنامه مفرح و شاد فردا از میدام امام خمینی(ره) تا میدان شهدا به همراه موسیقی انقلاب و دست افشانی برای بزرگداشت دهه مبارک فجر انجام می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه رویکرد اصلی و اساسی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، افزایش نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی است، گفت: کودکان و خانواده و نشاط اجتماعی بهترین گزینه و بستر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستند لذا مدیریت شهری کرج برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرای برنامه های متنوع را در دستورکار قرار داده است.
رحیمی با بیان اینکه گروه عروسک‌های هفت متری، قرار است از میدان کرج تا میدان شهدا به اجرای سرود، حرکات نمایشی و نمایش آیین های سنتی بپردازد، افزود: این مراسم با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، از ساعت ۱۴ الی ۱۸ برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha