معرفی دستاوردهای انقلاب در مستند «رهاورد»
کد خبر: 3876692
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
به همت سازمان اوقاف تولید شد؛

معرفی دستاوردهای انقلاب در مستند «رهاورد»

گروه جامعه ــ مجموعه تلویزیونی «رهاورد» با نگاهی به دستاوردهای انقلاب اسلامی، به همت روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه تهیه و تولید شده است و در ایام دهه فجر از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.

«رهاورد»، مستندی برای معرفی دستاوردهای انقلاببه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه؛ مجموعه تلویزیونی «رهاورد» با نگاهی به دستاوردهای انقلاب اسلامی، به همت روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه تهیه و تولید شده است و در ایام دهه فجر از شبکه دوم سیما پخش‌ می‌شود.

این مجموعه در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، علمی و صنعتی، بهداشتی، پزشکی، هنری و فرهنگی و ... با نگاهی جزئی‌گرایانه و با حضور در بدنه جامعه به فرایند تغییر و تحولات گوناگونی می‌پردازد که انقلاب و نظام اسلامی منشأ بروز و ظهور آن بوده‌اند.

بنابر این گزارش، در مجموعه رهاورد، با نگرشی مستند و ملموس، به اقدامات و خدمات پس از انقلاب اسلامی از زاویه موضوعی و محتوایی به دقایق و نکاتی پرداخته می‌شود که شاید تا کنون کمتر مورد توجه و تأمل قرار گرفته است.

مجموعه رهاورد در شبکه دوم سیما تهیه و تولید شده است و مهران رستمی، تهیه‌کنندگی و عباس لهراسبی، نظارت کیفی آن را به عهده دارند، کارگردانی این مجموعه را نیز گروه شاخصی از مستندسازان سینما و تلویزیون عهده‌دار هستند.

اولین قسمت از مجموعه مستند رهاورد، چهارشنبه 16 بهمن‌ماه، ساعت ۱۴ از شبکه دوم سیما پخش می‌شود. 

انتهای پیام
captcha