دستاوردهای انقلاب حاصل وحدت مردم با ولایت است
کد خبر: 3875912
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

دستاوردهای انقلاب حاصل وحدت مردم با ولایت است

گروه اجتماعی ـ دبیر جامعه روحانیت شیراز، دستاوردها و بركات پیروزی انقلاب اسلامی را حاصل وحدت مردم با روحانیت و ولایت دانست و بر اهمیت حفظ این وحدت تأكید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، آئین تعویض پرچم گنبد بارگاه ملکوتی حرم حضرت سید علاءالدین حسین(ع) شیراز امروز، 13 بهمن‌ماه همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسمین سید محی الدین طاهری، تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین(ع) در این مراسم با اشاره به آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی کارهای بسیار ارزشمندی در این ۴۱ سال انجام داده است.
وی ضمن برشمردن برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، این دستاوردها را حاصل وحدت مردم با روحانیت و ولایت دانست و بر لزوم تقویت این وحدت تأكید كرد.
طاهری ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب روستاهای كشورمان فاقد امكانات رفاهی اعم از برق و آب و گاز بودند اما امروز به بركت نظام جمهوری اسلامی، هیچ روستای بیش از 10 خانوار بدون برق در كشور نداریم.
دبیر جامعه روحانیت شیراز اظهار كرد: اگر بخواهیم یکی از آثار و برکات نظام مقدس اسلامی را بنگریم می‌توانیم مثال این مکان مقدس را بزنیم که در اوایل مساحتی حدود ۵۰۰ متر را داشته و در چند مقطع افزایش یافته و اکنون نیز مساحت حرم مطهر به ۳ هزار متر رسیده است.
وی همچنین گفت: یکی از خدمات ارزشمندی که برای رفاه مردم در انقلاب اسلامی صورت گرفته آماده کردن مجموعه‌های مذهبی برای مردم است.
طاهری یادآور شد: امروز در دنیا تنها قدرتی که در مقابل همه قدرت‌ها ایستاده و با گردن بر افراشته شده دومین پایگاه نظامی آمریکا از نظر وسعت و تجهیزات آمریکا را مورد هدف قرار داد و نیز با قدرت هم اعلام کرد جمهوری اسلامی بود.

انتهای پیام
captcha