افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۸ پروژه در خرم‌دره
کد خبر: 3875243
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
همزمان با دهه فجر محقق می‌شود؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۸ پروژه در خرم‌دره

گروه سیاست و اقتصاد _ فرماندار خرم‌دره گفت : در ایام دهه مبارک فجر امسال 68 پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار 54 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۸ پروژه در خرم‌درهحجت محمدی فرماندار شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، گفت: با توجه به شرایط موجود و فشار‌های سیاسی و اقتصادی که آمریکا و غرب بر علیه کشور عزیزمان راه انداخته است، گرامی‌داشت دهه فجر امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی به رشدچشمگیر برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال قبل، اشاره و بیان کرد: در ایام دهه مبارک فجر امسال 68 پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار 54 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار خرم‌دره در ادامه به شاخص‌ترین برنامه دهه مبارک فجر در شهرستان اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری شامل کولاک‌گیر ،تامین روشنایی اتوبان و تقاطع غیرهمسطح کمربندی خرم‌دره ،بهره‌برداری از شرکت داروسازی کیمیا خاورمیانه و پروژه‌های عمرانی شهرداری 7 پیاده راه و بوستان ، از جمله برنامه‌هایی است که با حضور مسئولین و مردم در ایام الله دهه فجر امسال پیش‌بینی شده است.

وی بهره‌برداری ازسکو و زیرگذر ایستگاه راه‌آهن، زمین چمن مصنوعی روستایی، پروژه‌های جابه‌جایی تیرهای برق، تامین روشنایی و تقویت ولتاژ توزیع برق و برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور صدا و سیمای مرکز زنجان در روز 13 بهمن در محل فرهنگسرای امام خمینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان را از دیگر برنامه‌های اجرایی ستاد بزرگداشت دهه فجر در شهرستان خرم‌دره برشمرد‌.

وی از نواخته شدن زنگ انقلاب راس ساعت 9:33 دقیقه صبح در مدارس سراسر خرم‌دره خبر داد و گفت: برگزاری مراسم گلباران مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اجرای مسابقات و برنامه‌های مختلف ورزشی، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری نمایشگاه کتاب و همایش پیاده‌روی خانوادگی نیز از دیگر برنامه‌های شهرستان در این ایام است.

فرماندار خرم‌دره به پروژه‌های افتتاحی روستایی در دهه فجر امسال نیز اشاره کرد و افزود: در بخش روستایی نیز 12 پروژه عمرانی شامل جدول‌گذاری، جابه‌جایی تیرهای برق، لای‌روبی رودخانه و زیرسازی کوچه و افتتاح زمین چمن مصنوعی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: امسال اجرای برنامه‌های فرهنگی در این ایام در اولویت قرار دارد و حضور مردم در تمام صحنه‌ها به‌خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن که مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است به تمام جهانیان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد همچنان رهرو انقلاب و حامی نظام اسلامی هستند.

محمدی با اشاره به این‌که خدمات دولت باید در ایام دهه فجر به اطلاع عموم مردم در بخش‌های مختلف برسد، اظهار کرد: مسئولان و رؤسای کارگروه‌های شهرستان با برنامه‌ریزی دقیق از این فرصت برای بیان خدمات دولت به مردم از طریق رسانه‌ها اقدام کنند.

وی به انتخابات دوم اسفند ماه مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید می‌شود.

انتهای پیام
captcha