محرومیت‌زدایی از 17 منطقه کم‌برخوردار شهرستان کرج
کد خبر: 3874365
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

محرومیت‌زدایی از 17 منطقه کم‌برخوردار شهرستان کرج

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز از اجرای طرح کرامت خبرداد و گفت: با اجرای این طرح عملیات محرومیت‌زدایی در ۱۷ منطقه شهرستان کرج اجرایی شد.

محرومیت‌زدایی از 17 منطقه کم‌برخوردار شهرستان کرج

به گزارش ایکنا از البرز، یوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز، ششم بهمن در شورای اداری استان گفت: خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی از اهداف طرح کرامت سپاه استان البرز است که در اجرای آن با تشکیل بانک اطلاعاتی برای ۱۷ منطقه اقدامات بازسازی و اصلاح ظاهری انجام شده است.
وی ادامه داد: اعتیاد، زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست، تکدی‌گری، نزاع و خشونت از جمله آسیب‌های اجتماعی موجود دراین مناطق است که درصدد آن هستیم با همراهی دستگاه‌های اجرایی متولی، برای پیشگیری و کاهش آن اقدام کنیم.
مولایی با بیان اینکه سال گذشته نیز در قالب اجرای طرح کرامت سپاه طرح محرومیت‌زدایی از ۱۰ منطقه کرج اجرا شد، افزود: آبادسازی، پاکسازی محله‌ها از آسیب‌ها و ایجاد امنیت از دیگر اقداماتی است که در این مناطق آسیب‌دیده مورد توجه قرار می‌گیرد.
مولایی تصریح کرد: همچنین ساماندهی ظرفیت‌های پزشکی سپاه و بسیج برای خدمات‌رسانی در روستاها در قالب اجرای طرح‌های بهداشتی -غربالگری از دیگری اقدامات انجام شده در راستای خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی مناطق مختلف شهری و روستایی است.
گفتنی‌ست؛ تشکیل قرارگاه کرامت با هدف رسیدگی بیشتر به مناطق محروم استان البرز پیشنهاد فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در این نشست بود تا با خودداری از اقدامات جزیره‌ای و موازکاری هرچه بیشتر به این مناطق خدمات‌رسانی شود.

انتهای پیام
captcha