طرح «یاری‌گران زندگی» در لرستان اجرا می‌شود
کد خبر: 3867846
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

طرح «یاری‌گران زندگی» در لرستان اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ــ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با تأکید بر ضرورت اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، گفت: در این راستا اجرای طرح «یاری‌گران زندگی» در دست‌ کار است که بنا داریم آن‌را میان اقشار مختلف جامعه اجرا کنیم.

ضرورت اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدربه گزارش ایکنا از لرستان، محمود آشناگر، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، دوشنبه، نهم دی‌ماه در نشست شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سلسله با اشاره به مصرف مواد مخدر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین معضلات کشور، گفت: مصرف مواد مخدر، مادر و ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی است که به قشر خاصی اختصاص ندارد و اکثر اقشار جامعه با آن درگیر هستند.

وی با تأکید بر ضرورت اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، عنوان کرد: در این راستا اجرای طرح یاری‌گران زندگی در دست‌ کار است که بنا داریم آن‌را میان اقشار مختلف جامعه اجرا کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با بیان این‌که باید همه اشخاص خود را جزو مبارزین مواد مخدر بدانند، افزود: بنا داریم کانون‌هایی تحت عنوان یاری‌گران زندگی در سطوح مختلف جامعه تشکیل دهیم.

ریشه‌یابی علل پایین بودن کارکرد جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر

محسن همتی، دادستان عمومی و انقلاب سلسله نیز در این نشست با اشاره به افزایش زندانیان مواد مخدر، گفت: در شهرستان خوشبختانه مشکلی درخصوص عرضه عمده و یا آشپزخانه‌های تولید مواد مخدر و یا کشت خشخاش و شاهدانه نداریم اما با توجه به بافت اجتماعی این شهرستان باز هم باید نظارت‌هایمان را در این بخش افزایش دهیم.

وی با اشاره به از بین رفتن اثر بازدارندگی زندان، عنوان کرد: این نشان می‌دهد که باید تلاش خود را صرف پیشگیری و آگاه‌سازی خانواده‌ها و جامعه کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب سلسله بر ضرورت ریشه‌یابی علل پایین بودن میزان کارکرد جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر، بیان کرد: باید همه اعضای این شورا در حوزه کار خود پاسخگو باشند که چه اقداماتی را انجام داده‌اند.

انتهای پیام
captcha