کوتاهی در مورد جوانان، خودش را در اغتشاشات نشان می‌دهد
کد خبر: 3864385
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

کوتاهی در مورد جوانان، خودش را در اغتشاشات نشان می‌دهد

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در گام دوم انقلاب توجه به جوانان و نوجوانان ضروری است؛ چرا که آن‌ها می‌توانند اتفاقات خیره‌کننده‌ای را رقم بزنند، ما گاهی آن‌ها را دست کم می‌گیریم و صدمات کوتاهی‌های امثال بنده خودش را در مسائل و اتفاقات اخیر نشان می‌دهد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبیلغات اسلامی کشور عصر یکشنبه، 24 آذرماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیعات استان کرمان، گفت: به گفته مقام معظم رهبری ما مردم‌سالاری دینی را عمیقاً باور کرده‌ایم و به حکم الهی فکر می‌کنیم و با میدان‌داری این مردم باید بارهای بزرگی را به دوش بکشیم.

وی افزود: نهادهای انقلابی برای تسهیل و تمدید حضور مؤثر مردم ایجاد شده‌اند و سازمانی باید فراهم شود برای تمهید، تسهیل و برای تبلیغ و ترویج خوبی‌ها و نشر اسلام ناب تا آرمان‌های انقلاب بهتر به ثمر برسد.

حجت‌الاسلام قمی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب توجه به جوانان و نوجوانان ضروری است؛ چرا که آن‌ها می‌توانند اتفاقات خیره کننده و جذابی را رقم بزنند، ما گاهی آن‌ها را دست کم می‌گیریم و صدمات کوتاهی‌های امثال بنده خودش را در مسائل و اتفاقات اخیر نشان می‌دهد و باید نوجوانان و جوانان را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه ما خادمان فرهنگ اسلام و ایران باید حضور مؤثر جوانان و نوجوانان را در عرصه فرهنگی تمهید کنیم، بیان کرد: در اتفاقاتی که چند وقت اخیر رخ داد باز هم ما از ضعف دستگاه‌های محاسباتی و بصیرت کسانی که توقع بیشتری از آن‌ها داشتیم صدمه‌هایی خوردیم اما آن کسی که می‌تواند با محوریت روحانیان گره‌گشا به فضل خداوند متعال باشد تفکر انقلابی و جوانان و نوجوان است.

رئیس سازمان تبلیعات اسلامی کشور اظهار کرد: هر جا روحانی فاضل و فرهیخته در میدان حضور داشت مسئله و گره گشوده شد و جامعه به‌صورت استوار به حرکت خود ادامه داد. باید مسجد بیش از پیش جدی گرفته شود و ما فکر می‌کنیم مسئله امروز، پیشرفت است و همه باید با هم برای پیشرفت قیام کنیم. در پیشرفت اسلامی و ایرانی با یک الگوی انقلابی و جهادی حتماً روحانیان، هیئتی‌ها و قرآنی‌ها در آن سهم دارند.

انتهای پیام
captcha