متولیان مبارزه با مواد مخدر، نبود اعتبارات را بهانه نکنند
کد خبر: 3859682
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

متولیان مبارزه با مواد مخدر، نبود اعتبارات را بهانه نکنند

گروه اجتماعی ــ معاون استاندار لرستان با بیان این‌که متولیان امر مبارزه با مواد مخدر نبود اعتبارات را بهانه نکنند، گفت: در بطن جامعه نه گفتن به مواد مخدر به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

نه گفتن به مواد مخدر به فرهنگ عمومی تبدیل شودبه گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، امروز سه‎شنبه، پنجم آذر در نشست تودیع و معارفه دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر لرستان، گفت: بسیجیان در سوریه و یمن خوش درخشیدند و محکم در مقابل تهاجم بیگانگان ایستادگی کردند.

وی با بیان این‌که بسیج یادگار امام راحل(ره) است، افزود: روز به روز فرهنگ و تفکر بسیجی برای خدمت به مردم توسعه پیدا کند. در هر کجای کشور که کارمان گره خورده با حضور بسیج گره‌گشایی شده است.

ثمینی با بیان این‌که در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های خوب و منسجمی تدوین شده است، بیان کرد: در بحث مبارزه با سوداگران مرگ ناجا، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و سپاه کشفیات خوبی داشتند.

وی اضافه کرد: کارهای فرهنگی به مدارس و دانشگاه‌ها تسری یابد، در بطن جامعه نه گفتن به مواد مخدر به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

معاون استاندار با بیان این‌که پیشگیری بهتر از درمان است، گفت: برخی‌از مشکلات اقتصادی در جامعه و خانواده‌ها مربوط به ابتلای اعضای خانواده به این افیون خانمان‌سوز است. متولیان امر مبارزه با مواد مخدر دقیق‌تر و جدی‌تر وارد عمل شوند و نبود اعتبارات را بهانه نکنند، بلکه با امکانات موجود به مقابله با مواد مخدر بپردازند.

وی بر شناسایی آسیب ناشی از مواد مخدر در افراد جدیدی که مبتلا شده‌اند، تأکید کرد و افزود: باید اثرگذاری تلاش‌ها و کارهایی که انجام شده را ببینیم. چنان‌چه اقدامات ما بازدارنده باشد نتیجه می‌گیریم که درست عمل کرده‌ایم، باید مانع از ابتلای افراد جدید به مواد مخدر شویم، هر چند استکبار از پای نخواهد نشست و در تلاش است جوان جامعه ما را به مواد مخدر مبتلا کند.

یادآور می‌شود، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مجتبی بیرانوند، محمود آشناگر به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر لرستان معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام
captcha