آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن جامعه کار البرز
کد خبر: 3852604
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن جامعه کار البرز

گروه اجتماعی ــ سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از آغاز ثبت‌نام چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش البرز خبر داد.

آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن‌کریم جامعه کار البرز

حسین فلاح‌نژاد، سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از آغاز ثبت‌نام چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم ویژه جامعه کار و تلاش البرز از روز شنبه، چهارم آبان‌ماه جاری خبر داد و گفت: این مسابقه روز سه‌شنبه، 14 آبان‌ماه در محل این اداره‌کل برگزار می‌شود.

وی توسعه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی و ترویج کار شایسته در جامعه کار و تلاش را از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره‌کل در استان برشمرد و بیان کرد: مسابقات قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و ارج نهادن به تلاش‌های فرهنگی جامعه کار و تلاش و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.

این مسئول مطرح کرد: این دوره مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن برای جامعه کار و تولید استان و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود و داشتن سن 15 سال به بالا برای حضور در این مسابقات الزامی است.

فلاح‌نژاد بیان کرد: متقاضیان جهت شرکت در چهاردهمین دوره از مسابقات قرآن‌کریم جامعه کار و تلاش استان البرز می‌توانند در مهلت اعلام شده با واحد امور فرهنگی اداره‌کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان به شماره تلفن 32128000 (داخلی 350) تماس بگیرند و در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha