پوستر دوازدهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» رونمایی شد
کد خبر: 3850331
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

پوستر دوازدهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» رونمایی شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ آئین رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» و جلسه ستاد بزرگداشت این هنرمند فرهیخته ۲۳ مهرماه در فرمانداری شهرستان گتوند برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آئین رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» و جلسه ستاد بزرگداشت این هنرمند فرهیخته با حضور حمید بهداروندی، رئیس اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی، عبدالرضا احسانی‌نیا، فرماندار و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان گتوند به همراه مراد امین‌پور پدر دکتر قیصر امین‌پور، ۲۳ مهرماه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
عبدالرضا احسانی‌نیا، فرماندار شهرستان گتوند در این مراسم گفت: امروز مردم شهرستان گتوند به خود می‌بالند که همچون شخصیت فرهیخته‌ای را در دامان خود دارند و باید به پدر این شاعر نامی آفرین گفت که چنین فرزندی را تربیت و به جامعه معرفی کرده است.
وی، قیصر امین‌پور را انسانی وارسته و اسطوره دانست و افزود: در شیراز وقتی نامی از این شهر برده می‌شود اول در ذهن همه نام حافظ و سعدی خطور می‌کند که قیصر امین‌پور هم در گتوند شناسه این شهرستان محسوب می‌شود و ما به داشتن این معلم و استاد دانشگاه که خدمات شایانی به هنر انقلاب و دفاع مقدس داشته؛ افتخار می‌کنیم.
حمید بهداروندی، دبیر دوازدهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب»، نیز در ادامه گفت: این  جشنواره یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی خوزستان و کشور محسوب می‌شود و همه نگاه‌ها به آن است و امسال با تمهیداتی که در نظر گرفته شده است جشنواره به‌صورت کاملا استاندارد و حرفه‌ای و داوری آثار شرکت‌کننده برگزار خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند ضمن قدردانی از مشارکت همه دستگاه‌ها، بیان کرد: اینجا جا دارد مراتب قدردانی خود را از همه دستگاه‌هایی که در سال گذشته و امسال به کمک جشنواره آمدند، اعلام کنم، چراکه اگر این همکاری نبود، قطعا این رویداد به یک جشنواره ملی تبدیل نمی‌شد.
داود طهماسبی
انتهای پیام
captcha