تقویت بعد پرورشی نسل جوان؛ راهکاری برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3843882
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

تقویت بعد پرورشی نسل جوان؛ راهکاری برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب که در سال‌های اخیر بسیار زیاد شده است، تقویت بعد پرورشی نسل جوان راهکاری است تا از آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.

تقویت بعد پرورشی نسل جوان؛ راهکاری برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، 31 شهریور در مراسم تودیع و معارفه مدیران مدارس صدرای استان البرز، رویکرد این مدارس در پرورش فکری و روحی نسل جوان استان را خوب و مثبت ارزیابی کرد.
وی گفت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب که در سال‌های اخیر بسیار زیاد شده است، تقویت بعد پرورشی نسل جوان راهکاری است تا از آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن تقدیر از زحمات مدیران مدارس صدرای استان، گفت: بهره‌گیری از رویکرد تربیتی و پرورشی در دو مدرسه صدرای استان علاوه بر رویکرد آموزشی خوب، منجر به استقبال خوب خانواده ها از این دو مدرسه شده است.
ولایی برحق، با اشاره به اینکه در سنوات اخیر بحران ورود به دانشگاه‌ها که به‌عنوان یک معضل بزرگ برای خانواده‌ها بوده، رفع شده است، گفت: خانواده‌ها با بهره‌گیری از مدارس صدرا می‌توانند علاوه بر بعد آموزشی بعد پرورشی فرزندان خود را نیز ارتقا دهند.
وی اضافه کرد: همکاری اداره کل آموزش و پرورش با تبلیغات اسلامی می‌تواند در توسعه و ارتقای کیفی این مدارس اثرگذار باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: هم اکنون در استان دو مدرسه صدار در شهرستان کرج و نطرآباد دایر است که امیدواریم با همکاری آموزش و پرورش بتوانیم این مدارس را در شهرستان ساوجبلاغ، اشتهارد و فردیس نیز دایر کنیم.
انتهای پیام

captcha