یادبود شهیدان «میرشمسی و دیلم» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول
کد خبر: 3842764
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

یادبود شهیدان «میرشمسی و دیلم» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

گروه جلسات و محافل ــ دویست و سی و نهمین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن شهرستان علی‌آباد کتول عصر امروز، 26 شهریورماه با یادبود شهدای منا برگزار ‌شد.

به گزارش ایکنا؛ دویست‌‌وسی‌ونهمین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور شهرستان علی‌آباد کتول با عنوان «شهریار، شاعر علوی» و به یاد شهیدان میرتقی میرشمسی و جانعلی دیلم عصر روز سه‌شنبه، 26 شهریوردماه برگزار می‌‌‌شود.

در این مراسم که از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۱۵ در محل مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول برگزار می‌‌شود، علی کریمی، قاری ممتاز قرآن کریم از زاهدان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد و در ادامه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی‌نژاد، امام‌جمعه علی‌آباد کتول، نکات تفسیری آیات تلاوت شده را بیان خواهد ‌کرد. همچنین، در بخش پایانی این مراسم قرآنی و معنوی نیز برنامه‌های مختلفی همچون قرعه‌کشی و اهدای جوایز اجرا ‌خواهد شد.

یادآور می‌شود، این جلسات قرآنی سه‌شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام‌جمعه و ستاد نماز جمعه علی‌آباد کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، مراکز قرآنی و مردم قرآن‌‌دوست شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha