تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری
کد خبر: 3837806
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری

گروه فرهنگی ــ مهلت ارسال اثر به جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری تا ۲۰ شهریور تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری

به گزارش ایکنا از خوزستان، مرکز سایبری بسیج دزفول با همکاری بنیاد «چهارم خرداد» و ناحیه مقاومت بسیج دزفول با محوریت مقاومت و پایداری ایران اسلامی (به‌ویژه دزفول)، از هنرمندان سطح کشور جهت حضور در جشنواره دعوت ‌می‌کند.

جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری با محوریت مقاومت و پایداری ایران اسلامی (به‌ویژه دزفول) در بخش‌های تولید بازی و اپیلیکشن تلفن همراه، فیلم کوتاه، مستند، موشن‌گرافی، پوستر، تایپوگرافی، عکس نوشت، پایگاه خبری (سایت ، کانال)، عکاسی و بخش آزاد برگزار می‌شود.

براساس فراخوان اعلام شده، موضوع آثار ارسالی در تمامی بخش‌ها، مقاومت و پایداری ایران اسلامی، مقاومت و پایداری شهرستان دزفول و مقاومت و پایداری بانوان شهرستان دزفول است.

علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با قوانین این جشنواره به پایگاه اینترنتی Jmpdez.ir مراجعه کنند. مهلت ارسال اثر تا 20 شهریورماه تمدید شده و داوری آثار نیز تا 31 شهریور انجام خواهد شد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی Jmpdez.ir یا از طریق فضای مجازی @jmpdez بارگذاری و یا از طریق پست به دبیرخانه جشنواره واقع دزفول خ شریعتی، پارکینگ بابا حزقیل، دبیر خانه مقاومت و پایداری ارسال کنند.

انتهای پیام

captcha