فعالان فرهنگی مشکلات فرهنگ را ساماندهی کنند
کد خبر: 3831018
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

فعالان فرهنگی مشکلات فرهنگ را ساماندهی کنند

گروه اجتماعی ــ فعال فرهنگی کرمانشاه با بیان ضرورت‌های نگاه فرهنگی به آسیب‌های اجتماعی گفت: فعالان فرهنگی مشکلات فرهنگ را ساماندهی کنند چرا‌که ساماندهی فرهنگ منجر به رفع آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

فاطمه گرکانی، استاد دانشگاه آزاد اسلامی و فعال فرهنگی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به ضرورت‌های کار فرهنگی در مسیر رفع آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: مباحث و موضوعات فرهنگ را جدی بگیریم و نسبت به ساماندهی آن تلاش کنیم.

وی افزود: تا آن‌جا که توان داریم فعالیت کنیم و در این مسیر خستگی‌ناپذیر باشیم چراکه مسیر فرهنگ مسیر سخت و دشواری است که نیازمند تلاش و فعالیت در این راستا است.

گرکانی تصریح کرد: مسیر فرهنگی دشواری و سختی‌هایی دارد اما فعالان فرهنگی در این راستا با سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان درخصوص فرهنگ در برابر مشکلات این مسیر ایستادگی و در راستای رفع آسیب‌ها تلاش می‌کنند.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه کار در مسیر فرهنگی امروز سختی‌هایی دارد اما تحمل این سختی‌ها شیرینی‌های بزرگی به‌همراه دارد، تأکید کرد: فعالان فرهنگی باید مشکلات فرهنگی را رفع کنند و برای محقق شدن امر یاد شده تلاش جمعی را می‌طلبد.

وی در پایان اظهار کرد: در مسیر موضوعات فرهنگی و رفع آسیب‌ها باید مصمم باشیم و از جان گذشته و در این مسیر به‌دنبال رضایت خداوند و مردم باشیم.
انتهای پیام

captcha