فعالیت ۵۲ مرکز نیکوکاری در خراسان‌جنوبی/ بیش از ۳ میلیارد تومان کمک جمع‌آوری شد
کد خبر: 3825390
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

فعالیت ۵۲ مرکز نیکوکاری در خراسان‌جنوبی/ بیش از ۳ میلیارد تومان کمک جمع‌آوری شد

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی از کمک سه میلیارد و ۴۶۴ میلیون تومانی مردم این استان به ۵۲ مرکز نیکوکاری ‌خبر داد.

فعالیت 52 مرکز نیکوکاری در خراسان‌جنوبی/ بیش از 3 میلیارد تومان کمک جمع‌آوری شداحمد رفیعی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، گفت: ۵۲ مرکز نیکوکاری در سطح استان با هدف مشارکت خیران و نیکوکاران در امر خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند در سطح استان راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته‌ شده تا پایان سال جاری تعداد این مراکز به ۸۰ مرکز نیکوکاری در مساجد استان افزایش خواهد یافت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی افزود: از ابتدای سال جاری سه میلیارد و ۴۶۴ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در مراکز نیکوکاری سطح استان جمع‌آوری‌ و با همکاری مراکز نیکوکاری ‌بین نیازمندان توزیع شده است.

رفیعی سهم درآمدهای مراکز نیکوکاری را ۲۴ درصد از کل درآمدهای کمیته امداد دانست و ادامه داد: از این میزان ۷۹۶ میلیون تومان نقدی و دو میلیارد و ۶۶۸ میلیون تومان غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

وی افزود: مراکز نیکوکاری به عنوان واحد مردمی و خودگردان، دارای ترکیب هیئت عامل که اعضای آن به صورت افتخاری در سطح محلات، روستاها و غیره با تمرکز بر مساجد و با محوریت مسجد محله فعالیت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی پرداخت کمک از طریق تلفن همراه را یکی از روش‌های کمک مردم نیکوکار به این مراکز عنوان و اظهار کرد: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری #۸۸۷۷* و سپس با وارد کردن کد مرکز نیکوکاری محله کمک‌های نقدی و غیرنقدی را به این مراکز اهدا کنند.

انتهای پیام

captcha