اجرای طرح «سبک زندگی اسلامی» در بقاع متبرکه البرز
کد خبر: 3821983
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

اجرای طرح «سبک زندگی اسلامی» در بقاع متبرکه البرز

گروه فرهنگی ــ مدیرکل اوقاف البرز گفت: طرح «سبک زندگی اسلامی» با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در بقاع متبرکه البرز اجرا می‌شود.

اجرای طرح «سبک زندگی اسلامی» در بقاع متبرکه البرز

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اجرای طرح «سبک زندگی اسلامی» در بقاع متبرکه استان، اظهار کرد: این طرح در راستای عمل به تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق سبک زندگی اسلامی و اهتمام به کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.
وی افزود: طرح سبک زندگی اسلامی در قالب برنامه‌های زندگی به رنگ خدا، دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی اسلامی و تعالی خانواده، مهارت‌های فردی، فرزندپروری، ازدواج و همسرداری به‌طور رایگان برای خانواده‌ها در سطح بقاع متبرکه اجرا می‌شود.
مدیرکل اوقاف البرز استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در موضوع تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی، جذب و شناسایی و آموزش بانوان و آقایان مستعد در زمینه تربیت مربی دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی اسلامی را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: مربیان اجرای این طرح مبلغانی هستند که در شهر مقدس قم دوره آموزشی فشرده سبک زندگی اسلامی را گذرانده‌اند.
صالحی تصریح کرد: اساتیدی که دوره‌های سبک زندگی را گذرانده‌اند در مسائل خانواده، تربیت فرزند و مشاوره ازدواج در بقاع متبرکه، امامزادگان و مساجد با اداره اوقاف سابقه همکاری داشتند.
مدیرکل اوقاف البرز در پایان گفت: اوقاف برای ترویج فرهنگ اسلامی با همکاری و مشارکت نهاد‌های فرهنگی همسو در راستای همپوشانی و وحدت رویه سعی در اجرای برنامه‌های متنوع جهت جذب نسل جوان و نوجوان و فرهنگ‌سازی دینی کرده است.
انتهای پیام

captcha