اجرای ۲۴ هزار فعالیت فرهنگی در مساجد البرز
کد خبر: 3819998
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

اجرای ۲۴ هزار فعالیت فرهنگی در مساجد البرز

گروه فرهنگی ــ مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز گفت: ۲۴ هزار فعالیت فرهنگی در عملیات ۱۴۴۰ ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد البرز اجرا شده است.

اجرای 24 هزار فعالیت فرهنگی در مساجد البرز

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعباس مسعودی، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: بیش از 24 هزار فعالیت فرهنگی در عملیات ۱۴۴۰ ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد البرز برگزار شد.
وی افزود: برنامه عملیات مشترک رمضان ۱۴۴۰ در استان البرز در قالب ۴۷ فعالیت و ۶ برنامه توسط ۱۳۱ نفر از روحانیان مستقر و ۹ امام محله جهت همیاری در امور فرهنگی و قرآنی انجام شد که زمینه توسعه این نوع برنامه‌ها برای طول سال با مشارکت جوانان استان فراهم شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: بیانیه گام دوم محور فعالیت‌های مساجد در ماه مبارک رمضان بود و به‌صورت مستقیم ۳۶۴ برنامه با موضوع بیاینه گام دوم که مخاطب آن بیشتر جوانان بودند، در سراسر استان البرز برگزار شد.
این مسئول، تهیه ارزاق غذایی برای افراد نیازمند با کمک خیران، حضور در منازل اهل محله به همراه معتمدین، حضور در محل کسب و کار کسبه محل، احیای افطاری ساده در مساجد، توسعه برنامه جلسات خانگی روخوانی قرآن مجید، تصحیح قرائت نماز در مساجد و جلسات خانگی، جشن تکلیف برای پسران و دختران در ماه مبارک رمضان، سخنرانی و منبر منظم با توجه به محتوای ارائه شده، برگزاری محافل تفسیر قرآن‌ کریم با حضور مفسران برجسته و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با حضور اقشار تأثیر‌گذار را از مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان کرد.
انتهای پیام

captcha