نقش فرهنگ و هنر در کاهش آسیب‌های اجتماعی ملموس است
کد خبر: 3814894
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

نقش فرهنگ و هنر در کاهش آسیب‌های اجتماعی ملموس است

گروه اجتماعی- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: هر چقدر در جامعه‌ای فرهنگ و هنر رایج باشد لطافت، احساسات و عاطفه پررنگ خواهد شد و هر چقدر این نوع حس پررنگ باشد آن جامعه عاری از آسیب‌های اجتماعی، نزاع و خشونت خواهد شد.

نقش فرهنگ و هنر در کاهش آسیب‌های اجتماعی ملموس استبه گزارش ایکنا از اردبیل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل روز گذشته چهارم خردادماه به همراه مسئولین بخش‌ها و زیرمجموعه‌های این اداره کل با رئیس کل دادگستری استان اردبیل دیدار کرد.

سید ناصر اسحاقی در این دیدار صمیمی ضمن تبریک انتصاب ناصر عتباتی به مسئولیت خطیر ریاست کل دادگستری استان اردبیل، گفت: با توجّه به حسن شهرت ناصر عتباتی در استان اردبیل و سوابق درخشان وی در قامت دادستان اردبیل، روز به روز شاهد اقامه عدل در مسئولیت جدیدشان در استان باشیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز گفت: مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجّه به ظرفیت فوق العاده ای که دارد نقش اساسی در تلطیف رفتارها در جامعه دارد.

ناصر عتباتی ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، افزود: هر چقدر در جامعه ای فرهنگ و هنر رایج باشد لطافت، احساسات و عاطفه پررنگ خواهد شد و هر چقدر این نوع حس پررنگ باشد آن جامعه عاری از آسیب های اجتماعی و نزاع و خشونت خواهد شد.

وی تصریح کرد: اصلی ترین کارکرد فرهنگ و هنر، تعالی انسان و جامعه است که استان اردبیل از ظرفیت خاص فرهنگی و هنری برخوردار است و باید از این ظرفیت، بخصوص در حاشیه شهر و مناطق محروم و کم برخوردار به نحو مؤثری استفاده نمود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضمن اشاره به ضرورت نشاط اجتماعی در جامعه بیان کرد: نشاط اجتماعی را با لحاظ مقررات قانونی، عرفی و شرعی می توان در جامعه تقویت کرد.

انتهای پیام

captcha