آزمون شفاهی استادی و استادیاری حوزه علمیه بوشهر برگزار شد
کد خبر: 3796110
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

آزمون شفاهی استادی و استادیاری حوزه علمیه بوشهر برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ ناظر امتحان شفاهی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور گفت: آزمون شفاهی دوره‌های استادی و استادیاری با حضور 120 نفر از طلاب و اساتید بوشهری برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ثبت نام و پذیرش در آزمون اختصاصی دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی «ویژه طلاب شیعه و اهل سنت» در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۹-۹۸ همزمان با برگزاری آزمون شفاهی دوره‌های استادی و استادیاری از دیروز 16 اسفندماه در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر واقع در خیابان کارگر منطقه 1 این شهر آغاز شد.

حجت‌الاسلام حسین بهمنی، ناظر امتحان شفاهی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در حاشیه برگزاری آزمون شفاهی دوره‌های استادی و استادیاری در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: 120 نفر از طلاب و اساتید بوشهری در آزمون شفاهی دوره‌های استادی و استادیاری با حضور اساتید تخصصی مرکز مشارکت کردند.

وی ارتقای رتبه و درجات علمی طلاب و اساتید و سپری کردن مقاطع تحصیلی را از اهداف این آزمون شفاهی اعلام کرد و در ادامه افزود: 30 نفر در امتحان شفاهی استادیاری و 90 نفر در آزمون استادی در سه سطح که در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر برگزار شد، شرکت کردند.

حجت‌الاسلام بهمنی اضافه کرد: همچنین همزمان بخشی از طلاب و اساتید علاقه‌مند از دیروز 16 اسفندماه، درخواست خود را برای ثبت نام  در سامانه دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی به میز پذیرش شعبه بوشهر اعلام کردند.

ناظر امتحان شفاهی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه هزینه‌های دوره کارشناسی دانشگاه تقریب مذاهب شعبه بوشهر رایگان است، گفت: مقاطع تحصیلی کارشناسی  و کارشناسی  ارشد در دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی شعبه استان بوشهر طی یک فصل تحصیلی و 4 ترم برگزار خواهد شد و نیز مهلت ثبت نام در این دانشگاه تا 23 اسفندماه ادامه دارد.

حامد فکوری

انتهای پیام 

captcha