بی‌اخلاقی‌های جامعه با ترویج فرهنگ قرآنی رفع می‌شود
کد خبر: 3793625
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

بی‌اخلاقی‌های جامعه با ترویج فرهنگ قرآنی رفع می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: در شرایط کنونی که بسیاری از نابسامانی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها در جامعه که به دلیل دور شدن از سبک زندگی قرآنی رواج یافته است با ترویج فرهنگ قرآنی برطرف خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز در نشست آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با اشاره به ثبت‌نام بیش از 20 هزار نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم، اظهار کرد: ثبت‌نام این آزمون از دی‌ماه آغاز شده و تا 12 بهمن‌ماه ادامه داشت.
وی با اشاره به برگزاری آزمون کتبی این رویداد قرآنی در روز پنجشنبه، 9 اسفندماه، گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 8 صبح در 13 حوزه استان و در شهر کرمانشاه در دانشگاه صنعتی برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: آزمون شفاهی مسابقات 11 تا 17 اسفندماه در 16 حوزه استان برگزار می‌شود. آزمون شفاهی در دانشکده علوم قرآنی و در شهرستان‌ها در مؤسسات دارالقرآن برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام عباسیان افزود: شرکت‌کنندگان آزمون کتبی در روز برگزاری آزمون نتایج را دریافت می‌کنند و در آزمون شفاهی دو هفته پس از مسابقات نتایج اعلام خواهد شد.
وی گفت: در مجموع 16 هزار نفر بانوان و 4 هزار و 376 نفر آقایان در این آزمون شرکت دارند. شرکت‌کنندگان در این آزمون در بخش کتبی با دریافت امتیاز 70 و در آزمون شفاهی با دریافت امتیاز 75 موفق به کسب گواهینامه می‌شوند.
حجت‌الاسلام عباسیان در پایان با تأکید بر تلاش در راستای گسترش فرهنگ قرآنی جامعه گفت: در شرایطی که بسیاری از نابسامانی‌ها در جامعه رواج یافته و منشأ آن دور شدن از سبک زندگی قرآنی است معتقدیم فعالیت‌های قرآنی در مسیر رفع این مشکلات تأثیرگذار است.
انتهای پیام

captcha